کد خبر : 84291
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

بازرس کل گیلان:

سبدفروشی دارو تخلف است/ با سامانه ۱۳۶ شکایت کنید

سبدفروشی دارو تخلف است/ با سامانه ۱۳۶ شکایت کنید

.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایسنا، سجاده ده ده جانی در گفت وگویی در حاشیه بازدید از انبار شرکت های پخش دارو در رشت، بررسی چرخه توزیع دارو در استان گیلان را در دستور کار اداره کل بازرسی دانست و اظهار کرد: بازدیدهای محسوس و نامحسوس و سرکشی های سرزده از شرکت های دارویی و داروخانه های استان انجام می شود.

 

وی با اشاره به ایرادات مشاهده شده، افزود: شاهد مطالبه شرکت های دارویی از دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم که پیگیری ها از دانشگاه علوم پزشکی نشان می دهد این مطالبات به عدم پرداخت به موقع مطالبات از سوی بیمه های پایه بر می گردد.

 

بازرس کل گیلان، سبدفروشی دارو را از دیگر ایرادات دانست و عنوان کرد: این موضوع از مطالبات هم استانی ها بوده که وقتی به برخی از داروخانه ها مراجعه می کنند، در کنار خرید داروهای مورد نیاز، ملزم به خرید داروهای غیر مورد نیاز بیمار می شوند که تخلف است.

 

ده ده جانی، با بیان اینکه بهداشت و درمان شوخی بردار نیست و اولویت کاری سازمان بازرسی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: هم استانی ها می توانند شکایات خود را با سامانه تلفن گویای ۱۳۶ و یا از طریق سامانه «shekayat.bazresi.ir» و یا مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات اعلام کنند و در اسرع وقت ورود می کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار