کد خبر : 4329
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395- 20: 8

سخنان جعفرزاده تحریک مردم به آشوب است / غیرتتان را در مسائل دینی نشان دهید

سخنان جعفرزاده تحریک مردم به آشوب است / غیرتتان را در مسائل دینی نشان دهید

امام جمعه ی ماسال با اشاره به سخنان تحریک آمیز نماینده ی رشت گفت: این سخنان به نوعی تحریک مردم برای به خیابان آمدن علیه یک عالم دینی است.

به گزارش درگیلان، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی عصر امروز در گفتگویی با اشاره به سخنان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره‌ی ارتباط دادن ماجرای فیتله ها و سخنان حجت الاسلام رفیعی در گیلان اظهار داشت: این سخنان به نوعی تحریک مردم برای اعتراض خیابانی است.

وی افزود: ماجرای بی حجابی در استان امری قابل انکار نیست و نمی توان همه ی بی حجابی ها را به مسافران و گردشگران نسبت داد همانطور که در ایام غیر تعطیل نیز خیابان های ما مملو از افرادی است که حجاب را رعایت نمی کنند و یا کم حجاب هستند.

امام جمعه‌ی ماسال با بیان اینکه بخشی از بی حجابی ها مربوط به گردشگران است گفت: انتقاد به حجابی توهین به مردم گیلان نیست گرچه بهتر بود حجت الاسلام رفیعی اسم استان را نمی برد اما این موضوع دلیل بر غیر واقعی بودن سخنان ایشان نبوده و نیست.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه همانطور که نظام نیاز به مرزبان دارد دین نیز نیاز به حافظ دارد تأکید کرد: بر اساس احادیث ائمه معصوم (ع) علما حافظان دین هستند و ما به واسطه امر به معروف حق نداریم مردم را علیه عالمان دین تحریک کنیم.

امام جمعه ی ماسال ادامه داد: اگر بعضی می خواهند از خودشان غیرت و تعصب نشان دهند غیرت و تعصب دینی نشان دهند نه غیرت قومی و قبلیه ای و استانی. چه کسی امروز می تواند وضعیت بی حیایی موجود در جامعه را نکار کند.

وی با بیان اینکه اگر در ماجرای فیتیله ها اتفاقاتی در تبریز افتاده است کسانی مردم را تحریک کرده بودند گفت: آقای جعفرزاده شما تحریک کننده ی مردم به آشوب خیابانی نباشید.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خطالب به جعفرزاده گفت: مگر رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان از ولنگاری فرهنگی موجود انتقاد نکردند. چرا برخی تعصب بی جا و قومی و قبیله ای از خود نشان می دهند. آقای رفیعی به عنوان یک عالم دینی وظیفه داشتند نسبت به منکر جامعه تذکر دهند و ما نباید در این موارد به آمران به معروف حمله کنیم./ ماسال نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار