کد خبر : 47598
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1398- 53: 13

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

سردار آقازاده؛ کاندیدایی که در هر سه ائتلاف نیروهای انقلابی، سرلیست است

سردار آقازاده؛ کاندیدایی که در هر سه ائتلاف نیروهای انقلابی، سرلیست است

سردار آقازاده تنها کاندیدای اصولگرا و انقلابی انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان رشت می باشد که در هر سه ائتلاف اصولگرایی به عنوان سرلیست از ایشان نام برده می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، سردار سیدعلی آقازاده تنها کاندیدای اصولگرا و انقلابی انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان رشت می باشد که در هر سه ائتلاف جریان ارزشی و اصولگرایی به عنوان سرلیست از ایشان نام برده می شود.

بی شک این حسن اعتماد ائتلاف های “راهیان گام دوم انقلاب اسلامی” ، “مجمع یاران انقلاب اسلامی” و “شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی” در استان گیلان نسبت به سردار آقازاده به دلیل سوابق و رزومه کاری و فعالیتهای اخیر ایشان در سطح استان و کشور بوده است.

                     

نگاهی اجمالی به گوشه ای از سوابق و فعالیت های سردار آقازاده:

این فرمانده دوران دفاع مقدس که با آغاز جنگ تحمیلی به ندای امام(ره) لبیک گفت و برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب عازم جبهه‌ها شد، ذره‌ای در این مسیر درنگ نکرد تا اینکه به جانبازی نائل آمد اما همچنان در جبهه‌ها حضور مداوم داشت تا از کیان اسلامی دفاع کند.

سردار آقازاده که سال‌ها فرماندهی سپاه قدس گیلان را به عهده داشت، مردم این دیار مدیریت او در ایجاد امنیت استان را به یاد دارند به‌ویژه اینکه دو سال حضور در کسوت فرماندهی انتظامی گیلان از نقاط قوت و درخشان سردار آقازاده است که توانست ایجاد آسایش را برای مردم این استان به ارمغان آورد.

ایشان با کوله باری از تجربه مدیریتی در عرصه‌های مختلف و پشتوانه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود کرد و مردم فرهیخته شهرستان رشت به او رای اعتماد دادند و برای مدت چهار سال در کسوت نماینده برای مردم این دیار خدمت کرد.

سردار آقازاده با عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و گروه‌های دوستی پارلمانی ایران – آلمان، ایران – برزیل و ایران – کنگو به نمایندگی از ملت ایران در عرصه بین‌المللی حضور پیدا کرد و مدافع حقوق تمام مردم و کشور بود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، همواره در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشت و با پیگیری مصوبات در راستای پیشرفت گیلان به‌ویژه شهرستان رشت توانست اقدام‌های اثرگذاری انجام دهد.

سردار آقازاده که ریاست ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در گیلان را به عهده داشت، همواره پیشگام در مبارزه با فساد بوده و زندگی پاک او زبان‌زد عام و خاص است.

با نگاهی به جلسات انتخاباتی و نشست های این کاندیدای انتخابات می توان به این نکته پی برد که فرهیختگان رشتی با عبرت‌آموزی از دوره‌های نهم و دهم انتخابات مجلس و وجود برخی فسادها در بعضی از دستگاه‌ها به این نتیجه رسیده اند که باید در این دوره از سردار آقازاده حمایتی جانانه و همه جانبه تر داشته باشند تا شاهد حضور درخشان ایشان در مجلس شورای اسلامی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار