کد خبر : 76782
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1400- 45: 12

با حکم مدیرکل صورت گرفت:

سه انتصاب در اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گیلان

سه انتصاب در اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گیلان

امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت پیشتیبانی و توسعه منابع انسانی، سرپرست اداره امور اداری و پشتیبانی و سرپرست اداره تشکیل تعاونی ها برگزارشد.

به گزارش گیلانستان، با صدور احکامی از سوی سیاوش آقاجانی مدیرکل کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، مهدی مجدد حسینجانی به عنوان سرپرست مدیریت پیشتیبانی و توسعه منابع انسانی، عبدالمجید جوانبخت به عنوان سرپرست اداره امور اداری و پشتیبانی و حسن اسماعیل زاده نیز به عنوان سرپرست اداره تشکیل تعاونی ها منصوب شدند.

سیاوش آقاجانی در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات مدیران و روسای پیشین با اشاره به رویکرد دولت مردمی سیزدهم یادآور شد: هدف از تغییر در پست های ستادی و شهرستانی ارایه خدمات بهتر به کارکنان و مردم است.

لازم به ذکر است مهدی مجدد حسینجانی که ریاست اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل را در کارنامه دارد به عنوان سرپرست مدیریت پیشتیبانی و توسعه منابع انسانی جایگزین حسن اسماعیل زاده شد.

حسن اسماعیل زاده نیز به سمت سرپرست اداره تشکیل تعاونی ها منصوب شد.

عبدالمجید جوانبخت سرپرست جدید اداره امور اداری و پیشتیبانی نیز ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی و رییس اداره تشکیل تعاونی ها را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار