کد خبر : 41988
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398- 27: 11

سپیدرود با اسپانسر جدید به میدان می‌رود/ پخش زنده دیدارهای خانگی سپیدرود

سپیدرود با اسپانسر جدید به میدان می‌رود/ پخش زنده دیدارهای خانگی سپیدرود

دیدارهای خانگی سپیدرود رشت پس از عقد قرارداد با حامی مالی به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی باران پخش می‌شود.

به گزارش گیلانستان رادنی دیدار با اشاره به سه پیروزی پیاپی سپیدرود در لیگ یک اظهار کرد: مقابل سه تیم نیروی زمینی تهران، استقلال خوزستان و علم و ادب تبریز با ارائه یک بازی برتر و هجومی به پیروزی دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه سپیدرود رشت در رقابت‌های لیگ یک با حامی مالی جدید به توافق دست پیدا کرده است، افزود: گروه معادن مبارکی طی قراردادی مابین افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود و عباس پاسیار به‌عنوان حامی مالی باشگاه در لیگ یک معرفی شد، برند «گنجینه شهر فرش خزر» در هفته ششم رقابت‌های لیگ یک، بر روی سینه بازیکنان حک می‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به پخش زنده دیدارهای خانگی سپیدرود از شبکه استانی مرکز گیلان بیان کرد: بازی‌های خانگی سپیدرود رشت از هفته ششم پس از رایزنی مشترک افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت و فرامرز الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان با مسؤولین صداوسیمای مرکز گیلان به صورت زنده و مستقیم از شبکه باران پخش می‌شود؛ پخش زنده این دیدارها با حمایت مالی گروه معادن مبارکی میسر شد.

دیدار با اشاره به تیم داوری بازی سپیدرود و آلومینیوم اراک بیان کرد: جواد رحیم زاده با کمک‌های حامد صفایی، عدنان پیروی و مهرداد خسروی وظیفه قضاوت دیدار هفته ششم سپیدرود را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سپیدرود با سه پیروزی پیاپی به مکان ششم جدول صعود کرده است، افزود: محمد نزهتی و جواد آقایی‌پور به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل آلومینیوم اراک غائب بوده و سایر بازیکنان مشکلی برای این دیدار ندارند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از آغاز هفته ششم رقابت‌های لیگ یک با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده است، این تیم در هفته ششم در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار