کد خبر : 57557
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

سپیدرود رشت در یک قدمی فاجعه/ تهدید به کسر امتیاز یا سقوط به رده پایین‌تر+ اسناد

سپیدرود رشت در یک قدمی فاجعه/ تهدید به کسر امتیاز یا سقوط به رده پایین‌تر+ اسناد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپیدرود رشت را به‌دلیل عدم تسویه حساب با شاکیان به کسر امتیاز و یا سقوط به یک رده لیگ پایین تر تهدید کرد.

به گزارش گیلانستان، باشگاه سپیدرود رشت که پس از سقوط از لیگ دسته اول آزادگان در بلاتکلیفی مالکیتی و مدیریتی به‌سر می‌برد اکنون با یک حکم خطرناک از سوی کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز و حتی سقوط به یک لیگ پایین‌تر محکوم شده است.

در بخشی از رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران چنین آمده است:
«از آنجایی که باشگاه سپیدرود به تعهدات خود مبنی بر تسویه حساب با شاکیان به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال عمل نکرده از سوی کمیته انضباطی به جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شده است و اگر ظرف مدت ۳۰ روز از رویت حکم اقدام به جلب رضایت شاکیان از سوی باشگاه سپیدرود انجام نشود این کمیته نسبت به کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین‌تر و یا محرومیت از ثبت بازیکن جدید محکوم خواهد شد.»

تاریخ جلسه ذکر شده در نامه کمیته انضباطی ۱۵ شهریورماه است و تاریخ ابلاغ آن به باشگاه سپیدرود رشت ۱۷ شهریورماه است و این بدان معناست که کمتر از ۳ روز تا اجرای حکم مورد اشاره بیشتر زمان باقی نمانده است.

اکنون با عدم انتخاب به‌موقع خریدار از سوی مسئولان ورزشی استان و بلاتکلیفی کادر مدیریتی و فنی باشگاه و همزمان با خبر فسخ‌های یک طرفه بازیکنان، این خبر می‌تواند شرایط قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال گیلان را بیشتر از پیش پیچیده کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار