کد خبر : 27096
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397- 46: 22

سپیدرود طمع برخی از افراد فرصت طلب و سودجو قرار گرفته است/ مسئولان گیلان اراده کافی در حل مشکلات تیم ندارند

سپیدرود طمع برخی از افراد فرصت طلب و سودجو قرار گرفته است/ مسئولان گیلان اراده کافی در حل مشکلات تیم ندارند

نماینده رشت نوشت: متاسفانه به دلیل عدم دقت مسئولین ورزش این تیم مردمی و پرطرفدار مورد طمع برخی از افراد فرصت طلب و سودجو قرار گرفته است.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد طی نامه ای به دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم کهن و ریشه دار سپیدرود رشت بعد از سال ها تلاش بی شائبه مردم و هوادران عزیز و کمک خیرین و برخی از مسئولین به لیگ برتر ارتقاء یافته است.

اما متاسفانه به دلیل عدم دقت مسئولین ورزش این تیم مردمی و پرطرفدار مورد طمع برخی از افراد فرصت طلب و سودجو قرار گرفته است.

به طوری که هم اکنون دونفر ادعای مالکیت تیم را داشته و هرکدام بخشی از بازیکنان را تیم را که همگی جزو افتخار آفرینان گیلان هستند، به سمت خود می کشانند و در پی این کشمکش های سیاسی و سودجویانه تیم سپیدرود متحمل آسیبهای جدی شده است.

لیکن مسئولین استان هم اراده کافی در حل مشکلات ساختاری تیم را نداشته و این شرایط نامطلوب باعث شده مردم شهر رشت خصوصا هواداران با انگیزه دچار نگرانی و سردرگمی شوند و دور از ذهن نیست که این نگرانی ها باعث اعتراضات و مخاطرات امنیتی گردد.

لذا با توجه به نزدیکی بازی های لیگ برتر کشور (اولین بازی این تیم در مرادماه می باشد)دستور فرمایید در اسرع وقت مسئله را به صورت دقیق بررسی و پیگیری نموده و ضمن ارائه طریق،حمایت های مکفی را جهت تقویت تیم سرافراز سپیدرود رشت مبذول فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار