کد خبر : 70868
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400- 10: 11

پس از خط خوردن سایر گزینه‌ها؛

سید علی آقازاده؛ گزینه جدید و البته جدی برای استانداری گیلان

سید علی آقازاده؛ گزینه جدید و البته جدی برای استانداری گیلان

سید علی آقازاده، جدیدترین نام برای تصدی در استانداری گیلان است، که با بررسی‌های منابع آگاه از وزارت کشور بیش از دیگر گزینه‌ها به زبان می‌آید!

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده، نماینده فعلی مردم شریف شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی است که در طول مدت نمایندگی نام او در کنار اخبار راه‌اندازی شرکت رشت الکتریک ، صنایع پوشش و مبارزه با مفاسد در دخانیات و دیگر ارگان‌ها شنیده شده است و آخرین صحبت جنجالی او نیز در رابطه با عدم تعصب مسئولین استان روی گیلان و گیلانی بودن بوده است.

در حال حاضر با توجه به اخبار شنیده شده از منابع مختلف و اتفاق‌نظر مردم و‌ نمایندگان مبنی بر انتخاب استاندار بومی انتخاب ایشان به سمت استانداری گیلان بعید به نظر نمی‌رسد.

ازجمله سوابق کاری سردار سید علی آقازاده،‌ می‌توان به فرماندهی سپاه قدس گیلان ، فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان و همچنین نماینده مردم شهرستان رشت در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

سردار سید علی آقازاده، در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نیز با ۴۷۰۵۷ رای ، به عنوان نفر دوم وارد بهارستان و نمایندهٔ منتخب مردم شریف شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شد.

سید علی آقازاده عضو فعلی و رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار