کد خبر : 57385
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

شبکه باران یا شبکه نوبخت؟/ علت این حجم از خوش خدمتی چیست؟!

شبکه باران یا شبکه نوبخت؟/ علت این حجم از خوش خدمتی چیست؟!

کافی است محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به زادگاهش یعنی رشت سفر کند، آنوقت خواهیم دیدکه سراسر این شبکه از وعده های توخالی و مراسمات بعضا پوچ و بی فایده نوبخت حتی در برنامه های غیرخبری پر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با نگاهی هرچند گذرا به برنامه های صدا و سیمای مرکز گیلان به راحتی می توان یافت که چه میزان از خروجی شبکه باران یا حتی رادیو به مشکلات و معضلات مردم اعم از بیکاری، گرانی، تورم، کمبود امکانات شهری، بی عدالتی در تخصیص اعتبارات به محلات حاشیه ای و… می پردازد.

به جز واحد مرکزی خبر صدا و سیمای گیلان که گاهی اوقات گزارشات میدانی خوبی کار می کند، اما در سایر قسمت های شبکه باران کمتر به موضوعات اساسی مردم استان اختصاص داده می شود.

در این بین کافی است محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به زادگاهش یعنی رشت سفر کند، آنوقت خواهیم دیدکه سراسر این شبکه از وعده های توخالی و مراسمات بعضا پوچ و بی فایده نوبخت حتی در برنامه های غیرخبری پر خواهد شد.

با تماشای جمال نورانی نوبخت در تلویزون و مراودات خارج از عرف مدیران صدا و سیما با ایشان آن هم به صورت همیشگی، این سوال در ذهن متبادر می شود که علت این حجم از خوش خدمتی به جناب نوبخت چه می باشد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گیلک زبان یکشنبه , 13 مهر 1399 - 9:35

موضوع اصلا” پیچیده نیست.نوبخت آنتن و مدیران شبکه باران راباهم خریده اینها هم دارن به تعهداتشون عمل میکنن.همین

Reza سه شنبه , 15 مهر 1399 - 17:49

دلیلش دورخیز برای انتخابات ریاست جمهوریه! حتی خیلی از مهره‌هاش تو ادارات مختلف استان، زیرپوستی براش تبلیغ می‌کنند. مثل جناب ایزدیار، رئیس آموزش و پرورش سنگر که علیرغم تخلفات مالی معاونانش، هنوز سر جاشه و توپ نمی‌تونه تکونش بده!

ReZa پنجشنبه , 17 مهر 1399 - 9:10

دورخیز به سمت انتخابات! ایشان در آموزش و پرورش، مهره‌های خاص خود را دارد! نمونه‌اش جناب ایزدیار، رئیس آموزش و پرورش سنگر که علیرغم تخلفات و برکناری معاونانش، که ایشان هم از آنها مطلع بودند، همچنان گماشته ایشان است. و اعتراض فرهنگیان هیچ هیچ اثری ندارد…

رفتن به نوار ابزار