کد خبر : 19446
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396- 44: 12

شهدای مدافع حرم گیلان در اردوهای جهادی و کمک به فقرا جزء افراد فعال و همیشه درصحنه محلات خود بودند

شهدای مدافع حرم گیلان در اردوهای جهادی و کمک به فقرا جزء افراد فعال و همیشه درصحنه محلات خود بودند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: در جنگ بین تمدن الهی با تمدن ابلیسی، دشمنان ما می‌خواهند باورهایمان را تغییر دهند اما ما باید بدانیم که با اسلام می‌شود به همه خوبی‌ها رسید.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای منطقه شهید باهنر در حسینیه حضرت رقیه (س) شهر رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار کرد: در مجلس شهدا به دنبال این نیستم که آنان چه طور شهید شدند بلکه به دنبال آنیم که چطور به این مقام دست پیدا کردند.

وی بابیان اینکه قانون خدا می‌تواند سیاست‌های خارجی‌ها ما را تعیین کند اظهار کرد: اگر قانون خدا را در مذاکرات سرلوحه کار خود قرار می‌دادیم راحت متوجه می‌شدیم که آمریکایی‌ها بدعهد هستند و نباید به آن‌ها اعتماد کرد.
وی با اذعان به اینکه شهادت یک اصول و اسلیم داشته که شهدای پیش از شهادت به باور آن می‌رسند تصریح کرد: شهدا مدافع حرم علاوه بر اینکه مدافع حریم حضرت زینب کبرا (س) بوده مدافع حریم فرهنگ زینبی (س) که حجاب هست هم هستند و برای همین است که همسر شهید حججی می‌گوید که شهید حججی رفت که روسری نرود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان بابیان اینکه تفکر غربی ترویج‌دهنده فرهنگ عاشورا و شهادت نیست گفت: ما در نسخه تمدن سازی اللهی باور داریم که حتی دنیا هم با قرآن و سخنان ائمه می‌چرخد و ما هم خداوند را در شب‌های قدر صدا می‌زنیم پس نباید تفکر اندیشمندان غربی را در استان و کشور پیاده کنیم.

مهدوی گفت: شرکت در مجالس شهدا برای این است که ما متوجه شویم شهدا چگونه به این مقام رسیده‌اند.

وی بابیان اینکه اکنون جنگ بین سبک زندگی شیطانی و سبک زندگی اسلامی است افزود: در جنگ بین تمدن الهی با تمدن ابلیسی، دشمنان ما می‌خواهند باورهایمان را تغییر دهند اما ما باید بدانیم که با اسلام می‌شود به همه خوبی‌ها رسید و نباید موازی کاری داشته باشیم و با چنین دشمنانی مذاکره نکنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه در همه ابعاد زندگی باید حکم خدا سامان داده شود بیان کرد: شهید حججی بر اساس باور دینی اهل استقامت بود و به همین دلیل بود که از هیچ‌چیزی نترسید.

مهدوی افزود: ما باید در خود ببینیم که آیا آرمان‌های شهید مسافر و سایر شهدا راداریم و اگر دیدم که این آرمان در وجود ما نیست باید در اعمال و رفتار خود تجدیدنظر کنیم.

وی بابیان اینکه رفاه‌طلبی مخل استقامت است گفت: رفاه‌طلبی را کدخدا باورانی که دنبال تفکر شیطانی هستند راه انداختندکه ما را از شهادت دور کند و برای این کار از فضای رسانه‌ای هم استفاده می‌کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان بابیان اینکه در رفتارهای شهدا تجمل‌طلبی، رفاه‌طلبی و روزمرگی وجود نداشت گفت: شهدای مدافع حرم گیلان در اردوهای جهادی و کمک به فقرا جزء افراد فعال و همیشه درصحنه محلات خود بودند.

وی افزود: شهید مسافر به مقابله با عروسک‌های وحشتناک صهیونیست رفت تا نگذارد داعشی های تکفیری نام اسلام را برای جهانیان ترسناک جلوه داده و امنیت و ثبات و اقتدار شیعه را در ایران و منطقه از ‌بین ببرند و ما مدیون چنین شهدایی هستیم و باید ادامه‌دهنده را این شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار