کد خبر : 8354
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹

شهرداری رشت بودجه های ورزشی را منصفانه و عادلانه توزیع نمی کند

شهرداری رشت بودجه های ورزشی را منصفانه و عادلانه توزیع نمی کند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: یکی از معضلات ما این است که شهرداری بودجه های ورزشی را به صورت منصفانه و عادلانه توزیع نمی کند.

حجت جذب در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، با اشاره به عملکرد شهرداری رشت در حوزه ورزشی اظهار کرد: بنده صراحتا موافق خرید امتیاز تیم فوتبال سپیدرود هستم ولی معتقدم شهرداری رشت منابع را در حوزه ورزش عادلانه بین هیئت های ورزشی همانند ورزشهای رزمی، کنگ فو، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، دو و میدانی، ووشو، وزنه برداری و… توزیع نمی کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه از اعضای محترم شورا انتظار داریم در بودجه سال آینده برای این موضوع برنامه ریزی مدون و جدی تری داشته باشند، تصریح کرد: یکی از معضلات ما این است که شهرداری بودجه های ورزشی را به صورت منصفانه و عادلانه توزیع نمی کند؛ به همین دلیل شاهد مشکلاتی می شویم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه هزینه کردن در ورزش باعث پویایی و سالم سازی جامعه و شهرمان می شود، گفت: خرید امتیاز سپیدرود منافاتی با پرداخت حقوق کارگران و کارکنان زحمتکش شهرداری اعم از پاکبانان، آتش نشانان، بازرسان تاکسیرانی، نگهبانان و… ندارد و فقط سوء مدیریت شهرداری دلیل ایجاد نابسامانی ها و بی انضباطی های مالی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار