کد خبر : 49395
تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان:

شهروندان گیلانی توصیه‌های ‌بهداشتی را جدی بگیرند / ‌تردد‌ ‌در خیابان‌ها زیاد است

شهروندان گیلانی توصیه‌های ‌بهداشتی را جدی بگیرند / ‌تردد‌ ‌در خیابان‌ها زیاد است

با تاکید بر لزوم کاهش ترددهای شهروندان گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان ۲ هزار و ۸۹۰ مأموریت از زمان آغاز طرح سلامت نوروزی در استان انجام داده است.

به گزارش گیلانستان، پیمان اسدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم جدی گرفتن توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان از سوی شهروندان گیلانی اظهار داشت: شهروندان گیلانی برای قطع زنجیره کرونا باید به توصیه‌های وزارت بهداشت بیشتر توجه کنند و در خانه بمانند تا با کاهش ترددها شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه تمام پرسنل این مرکز با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به بیماران مشکوک به کرونا در سطح استان هستند افزود: طرح سلامت نوروزی به دستور وزارت بهداشت و درمان از 24 اسفند ماه آغاز شده و اورژانس استان با 62 پایگاه شهری و جاده‌ای به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

اسدی با اشاره به 2 هزار و 890 ماموریت انجام شده توسط پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از آغاز طرح سلامت نوروزی در استان عنوان کرد: طرح سلامت نوروزی تا 8 فروردین ماه در استان اجرا می‌شود و در راستای انجام بیش از دو مأموریت ذکر شده و خدمات‌دهی به مردم، هزار و 200 نفر برای بستری شدن به بیمارستان‌های استان ارجاع داده شدند.

وی با بیان اینکه حدود 2 هزار و 482 مورد ماموریت غیر ترافیکی در ایام انجام شده است خاطرنشان کرد: بیشترین موارد اعزام در ماموریت‌های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده و همچنین 408 مورد ماموریت ترافیکی نیز در استان انجام شده که 320 مورد درون شهری و 88 مورد جاده‌ای بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار