کد خبر : 91489
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402- 53: 0

نماینده ولی فقیه در گیلان:

شوراهای اسلامی مروجان و متولیان جهادتبیین هستند/ لزوم تقویت بنیه‌های فرهنگی شهر

شوراهای اسلامی مروجان و متولیان جهادتبیین هستند/ لزوم تقویت بنیه‌های فرهنگی شهر

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شوراهای اسلامی مروجان و متولیان جهاد تبیین هستند، گفت: شوراها بنیه‌های فرهنگی منطقه و شهر را تقویت کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز شوراها در رشت، اظهار کرد: زیست بوم‌های شوراها از اولویت این پارلمان محلی است.

 

وی با تاکید بر اینکه شوراها باید روابط انسانی و اسلامی مناسب و اثرگذار با مردم داشته باشند، افزود: شوراها باید از شئون اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی جامعه صیانت کنند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه فضای مجازی آثار ارزشمند اعتقادی و انسانی را دستخوش تغییر کرده است، به تشریح دیگر وظایف شوراها پرداخت و گفت: شوراها برای حل مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باید برنامه داشته باشند.

 

فلاحتی با بیان اینکه پاسخگویی همه مطالبات مردمی متوجه شوراها نیست، اضافه کرد: در کنار همه تلاش‌های پارلمان محلی برای حل مشکلات، نمی‌توان آنها را سیبل همه مطالبات مردمی قرار داد.

 

وی با تاکید بر اینکه شوراها بنیه‌های فرهنگی منطقه و شهر را تقویت کنند، افزود: صیانت از اراضی و منابع ملی یکی دیگر از وظایف مهم شوراها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تصریح بر اینکه شوراها خود عامل تحریف و تخریب زیرساخت‌ها و منابع ملی قرار گیرند، گفت: عده‌ای از غیربومی‌ها گیلان را آشیانه و تفرجگاه خویش قرار داده‌اند که باید طبق قانون با آنها عمل کرد.

 

آیت الله فلاحتی با تصریح بر اینکه صنعت گردشگری یکی از قوه‌های مهم اقتصادی گیلان است، اضافه کرد: توجه به زیرساخت‌های گردشگری در گیلان بسیار اهمیت دارد.

 

وی با بیان اینکه شوراها حلقه ارتباط میان مردم و حاکمیت هستند، افزود: شوراها در تجزیه و تحلیل مسائل مهم باید پاسخ‌های منطقی و استدلال محور ارائه دهند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه شوراهای اسلامی مروجان و متولیان جهاد تبیین هستند، گفت: شوراها با شناخت و اطلاعات درست از خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و انتقال آن به مردم، پیش قراول جهاد تبیین باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار