کد خبر : 57210
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

به همت سپاه ناحیه رشت؛

صاحب خانه شدن ۱۰ خانواده نیازمند رشتی در هفته دفاع مقدس

صاحب خانه شدن ۱۰ خانواده نیازمند رشتی در هفته دفاع مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۱۰ واحد مسکن محرومان در رشت افتتاح شد.

به گزارش گیلانستان، چندین واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امروز توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت و با حضور سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان، سرهنگ سیداکبر قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت و جمعی دیگر از مسئولان، افتتاح و به صاحبان آنها تحویل داده شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه مراسم افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومان در شهرستان رشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد سردار سلیمانی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال ۱۳۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد به‌همت سپاه استان و بسیج و خیران برای مردم گیلان افتتاح شد.
سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اینکه ۱۰ واحد از ۱۳۰ واحد مذکور امروز در شهرستان رشت افتتاح می‌شود بیان کرد: ۴۲ میلیون تومان اعتبار لازم برای ساخت این واحدها توسط کمیته امداد استان و مابقی نیز توسط سپاه و خیران تامین شد و تلاش داریم که تا چند سال آینده معضل مسکن محرومان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه انجام اینگونه کارها و خدمت کردن به محرومان در زندگی برای انسان ماندگار بوده و توشه آخرت او محسوب می‌شود تصریح کرد: نجات یک خانواده در بحران اقتصادی فعلی کشور بسیار ارزشمند است و از تمام دست‌اندرکاران این اقدام قدردانی می‌کنم و امیدوارم این خانه‌ها مایه خیر و برکت باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال ۴۸۰ برنامه شامل ۸۰ برنامه محوری در دستور کار داریم که افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومان تحت پوشش کمیته امداد بخشی از آن است گفت: رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی همواره مورد توجه سپاه بوده است.

سیداکبر قاسمی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات لازم جهت افتتاح این واحدها توسط سپاه و در قالب هدیه مقام معظم رهبری تامین شد افزود: هزینه ساخت هر واحد ۸۵ میلیون تومان است که بخشی توسط کمیته امداد و مابقی نیز توسط سپاه و خیران و بخشداران و دهیاران تامین شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت ۴۲ واحد مسکن محرومان برعهده سپاه ناحیه مرکزی رشت گذاشته شده بود خاطرنشان کرد: از این میزان، تعداد ۲۵ واحد تکمیل و تحویل داده شده و مابقی واحدها نیز حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است بخشی تا ۲۵ مهر و مابقی نیز در هفته بسیج تکمیل و به‌‌دست نیازمندان رسانده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار