کد خبر : 68607
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1400- 52: 17

رییس سازمان صداوسیما:

صدا و سیمای گیلان نخستین استان کاملا HD کشور شد

صدا و سیمای گیلان نخستین استان کاملا HD کشور شد

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه گیلان نخستین استان کشور است که کل چرخه در آن HD می‌شود، گفت: این آغاز حرکت در مسیری جدید و متنوع برای صدا و سیما کشور است.

به گزارش گیلانستان، عبدالعلی علی‌عسگری امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های بزرگ استودیویی و فنی صدا و سیمای مرکز گیلان در گفت‌وگو با با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا مراکز استان‌ها ۲۴ ساعته شوند، اظهار کرد: با استفاده از هنرمندان و صاحب‌نظران هر استان تراز تولیدات افزایش یافت و روز به روز تولیداتی با کیفیت بالا در مراکز استان‌ها تولید شد.

وی با بیان اینکه در آغاز همه استودیو‌های پخش و تولید مراکز SD بودند، گفت: در تلاش هستیم تا همه استودیو‌های پخش و تولید صدا و سیمای مراکز استان‌ها را HDسازی کنیم که این جزو ضروریات زمان است.

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به همکاری سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه علاوه بر بودجه‌های جاری، با کمک‌های مالی به پیشرفته‌سازی و بروزکردن سامانه‌ها کمک کردند تا مرکز گیلان کاملا نوسازی و پخش آن از SD به HD تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه گیلان اولین مرکزی است که کل چرخه در آن HD می‌شود، افزود: این آغاز حرکت در مسیری جدید و متنوع برای صدا و سیما کشور است.

علی عسگری با بیان اینکه در زمینه برودکست هم امیدواریم با تامین منابع موردنیاز بتوانیم همه استان‌ها را به تراز بالا برسانیم، گفت: با بروز شدن مراکز استان‌ها استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته‌تر راحت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار