کد خبر : 53263
تاریخ انتشار : جمعه 6 تیر 1399- 33: 14

ضرب و شتم یک خبرنگار رشتی و نیمه ۶۰ دقیقه ای در بازی سپیدرود

ضرب و شتم یک خبرنگار رشتی و نیمه ۶۰ دقیقه ای در بازی سپیدرود

بازی تیم های سپیدرود رشت و هوادار تهران حاشیه های زیادی داشت که می توان به شکست سپیدرود در شرایط کرونایی، ضرب و شتم یک خبرنگار توسط نیمکت نشینان تیم هوادار تهران و ثبت نیمه ۶۰ دقیقه ای اشاره کرد.

به گزارش گیلانستان، پس از گذشت بیش از سه ماه، رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور با تنها بازی عقب افتاده از هفته بیست و چهارم در رشت بین دو تیم سپیدرود و هوادار تهران برگزار شد که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک شرایط کرونایی، با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد.

به دلیل بارش برف در بهمن ماه سال گذشته، دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و هوادار تهران در رشت انجام نشد و این بازی به تعویق افتاد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدار نیز دوباره به تعویق افتاد و سرانجام آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل وجود کرونا، این دیدار پنجشنبه شب در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد و حاشیه های زیادی هم داشت.

این دیدار به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه سردارجنگل رشت آغاز شد که پس از سپری شدن دقایقی از این بازی، زیر نورهای پروژکتور این ورزشگاه دنبال شد.

با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی دیگر از دست دادن و روبوسی نادر دست نشان و رضا عنایتی سرمربیان دو تیم و سایر کادرفنی خبری نبود و همچنین کاپیتان های دو تیم نیز از دست دادن با هم و نیز با داوران خودداری کردند تا خود را از اتنقال ویورس کرونا در امان نگهدارند.

البته این بازی به دلیل جانباختگان ویروس کرونا با یک دقیقه سکوت و در ورزشگاه خالی از تماشگر سردارجنگل رشت آغاز شد.

مجتبی محبوب مجاز و احسان پیرهادی دوبازیکنی که فصل گذشته در تیم سپیدرود رشت حضور داشتند در این دیدار با پیراهن تیم فوتبال هوادار تهران رو در روی تیم سابق خود قرار گرفتند که این امر نیز یکی از نکات ویژه و حواشی های این دیدار بود.

البته این بازی در ابتدا نیز با تاخیر آغاز شد چون تور یکی از دروازه ها پاره بود و ۶ دقیقه طول کشید تا این تور ترمیم شود و محمدحسین ترابیان داور بازی اجازه آغاز این دیدار را صادر کندو در حین این بازی نیز به دلیل حاشیه های به وجود آمده، این نیمه با دقایقی تاخیر دنبال شد.

در دقیقه ۲۵ نیمه اول بازی تیم های سپیدرود رشت و هودار تهران به دلیل برخورد مهیار نوری کاپیتان سپیدرود با امیرحسین فشنگچی کاپیتان تیم هوادار تهران، هر دو بازیکن با مصدومیت مواجه شدند که این امر نیز باعث وقفه در این دیدار شد.

همچنین در دقیقه ۳۰ نیمه اول نیز به دلیل رعایت پروتکل بهداشتی، داور مسابقه زمان بازی را به مدت سه دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان دو تیم در این مدت استراحتی کرده و آبی بنوشتند که پس از آن دوباره این نیمه از سر گرفته شد.

پس از آغاز مجدد بازی و پس از گذشت دقایقی، همراهان تیم فوتبال هوادار تهران که در پشت نیمکت این تیم حضور داشتند، با یکی از خبرنگاران قدیمی ورزشی گیلان درگیر شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند که بلافاصله با دخالت مسئولان و ماموران، این قائله پایان یافت اما این حرکت همراهان و نیمکت نشینان تیم فوتبال هوادار تهران نیز باعث وقفه در بازی شد.

با توجه به حاشیه های ایجاد شده در نمیه اول، این نیمه ۶۰ دقیقه به طول انجامید که این مدت نیز در نوع خود یک رکورد در فوتبال محسوب می شود و می توان گفت که این مدت زمان برای نیمه اول در فوتبال ایران و حتی جهان کم نظیر است.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۰ این بازی روی یکی از حملات تیم فوتبال هوادار تهران، حمید کاظمی مبادرت به سانتر کرد که این ضربه با توجه به جاگیری اشتباه میکاییل ایمن تراج دروازبان سپیدرود رشت منجر به گل برتری تیم هوادار تهران شد.

پس از این گل، بازیکنان سپیدرود رشت بر بازی تسلط بیشتری یافتند به خصوص در دقایق پایانی و همچنین چهار دقیقه تلف شده این دیدار، حملات زیادی را روی دروازه تیم هوادار تهران ایجاد کردند تا از این شکست خانگی رهایی یابند اما در نهایت موفق به این امر نشدند.

با به صدا درآمدن سوت پایان این بازی، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال هوادار تهران از بابت این پیروزی خارج از خانه بسیار خوشحال بودند اما در نقطه مقابل بازیکنان و نیمکت نشینان تیم سپیدرود بابت این شکست خانگی مغموم بوده و می توان گفت که سپیدرود رشت یک شکست خانگی کرونایی را تجربه کرد.

با توجه به انجام این دیدار و تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم هوادار تهران با کسب این پیروزی با ۳۶ امتیاز یک پله در جدول رده بندی صعود کرد و در مکان نهم قرار گرفت و تیم سپیدرود رشت نیز با این شکست خانگی همچنان با ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار