کد خبر : 67827
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1400- 38: 17

مدیر عامل توزیع برق گیلان:

عدم اعمال خاموشی‌ها نیروگاه‌های آبی را با اختلال مواجه می‌کند

عدم اعمال خاموشی‌ها نیروگاه‌های آبی را با اختلال مواجه می‌کند

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به تعیین سهمیه ۵۵۰ مگاواتی خاموشی برای این استان، گفت: در صورت عدم اعمال سقف خاموشی‌های تعیین شده نیروگاه‌های آبی با اختلال مواجه می‌ شوند.

به گزارش گیلانستان، محمد اسماعیل هنرمند پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری گیلان با بیان اینکه برای هر استانی سقف حداکثر مصرف برق تعیین شده است، اظهار کرد: طبق تصمیمات اخذ شده، حداقل باید ۵۵۰ مگاوات خاموشی در گیلان اعمال کنیم که البته میزان خاموشی‌های اعمال شده استان کمتر از این میزان است‌.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به اینکه در صورت عدم اعمال خاموشی‌ها، نیروگاه‌های آبی بعد از مدتی از مدار خارج می‌شود، افزود: عدم رعایت سقف تعیین شده موجب می‌شود از ۱۵ تیرماه به بعد نیروگاه‌های آبی مورد استفاده قرار نگیرد که این خود عامل ایجاد مشکل در برق مصرفی مشترکان و خاموشی می‌شود.

وی در ادامه به تغییر ساعات ادارات از اول تیرماه اشاره کرد و گفت: کل توان مصرفی ادارات استان بالغ بر ۵۰ مگاوات است که با توجه به تغییر ساعات کار، ۲۰ مگاوات تاکنون صرفه جویی کردیم.

هنرمند با بیان اینکه برق بیش از ۴۰ اداره جهت صرفه جویی در مصرف قطع شده است، بیان کرد: تعداد زیادی از ادارات با استفاده از روش‌هایی، اصل صرفه جویی را اعمال کرده اند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به اینکه برخی ادارات موضوع قطع برق را شخصی تلقی می‌کنند، گفت: گیلان جز استان‌هایی است که کمترین میزان اعمال قطعی برق را دارد و این قطعی‌ها برای صرفه جویی نیاز است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار