کد خبر : 457
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۱۵

حذف آقای اشجری هدف برخی ها برای انتخابات/ با نام شهادت و ایثارگری جامعه را تکه تکه نکنیم

حذف آقای اشجری هدف برخی ها برای انتخابات/ با نام شهادت و ایثارگری جامعه را تکه تکه نکنیم

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: این نوع نامه نگاری ها نشان از این دارد که عده ای می خواهند از حضور افرادی همچون آقای اشجری به عنوان ناظر بر انتخابات آینده به شدت جلوگیری کنند.

اختصاصی در گیلان/ بخش دوم مصاحبه سردار حاج بهروز جلایی با پایگاه خبری تحلیلی “در گیلان” که پیرامون نامه اخیر یک نماینده مجلس به حجت الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی استان انجام گرفته بود را (به دلیل تقارن با شبهای قدر با کمی تأخیر) در زیر منتشر نمودیم:

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه روحانیت در عصر غیبت امام زمان(عج) بویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ممتازی بین مردم برخوردار هستند، اظهار کرد: وقتی شخصی لباس پیغمبر(ص) را می پوشد بدون هرگونه تفکر و دیدگاهی که دارد، احترام مردم را بر می انگیزد و جامعه وی را محبوب می دانند.

وی با اشاره به قسمتی از نامه که اشجری را فاقد جایگاه مردمی و محبوبیت ذکر کرده اند، خاطرنشان کرد: اینگونه حرف زدنها آن هم بدون اینکه رصد درستی داشته باشیم اشتباه و مضحک می باشد. آیا طبق احکام اسلام درست است که یکی روحانی را به این صورت خطاب قرار دهیم و توهین کنیم؟!

سردار جلایی این نوع حرکات را نوعی خودپسندی و خود رایی دانست و تصریح کرد: آن نماینده خود را وکیل همه می داند و حتی محبوبیت افراد را هم با علاقه و سلیقه شخصی خود می سنجد؛ یعنی می گوید: “چون من به شما علاقه ندارم پس بقیه هم به شما علاقه ندارند!” آیا آماری برای تایید این ادعا گرفته شده که اینطور بیان می کند؟!

این استاد دانشگاه های گیلان افزود: خوب است این شخص سری به مساجدی که آقای اشجری در ماه رمضان منبر می رود بزند، آنگاه از اردحام و شلوغی جمعیت خواهد دید که مردم چقدر وی را محبوب می دانند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه اظهار داشت: این نوع نامه نگاری ها نشان از این دارد که عده ای می خواهند از حضور افرادی همچون آقای اشجری به عنوان ناظر بر انتخابات آینده به شدت جلوگیری کنند و به دنبال این هستند که در تهران و مرکز اعلام نمایند خواست عمومی جامعه این است که آقای اشجری کنار گذاشته شود.

وی تأکید کرد: انسان باید از ماه رمضان درس اخلاق بگیرد تا 11 ماه دیگرش هم مثل این ماه باشد؛ نه اینکه بیاید به این شکل دست به نامه نگاری و اهانت بزند.

سردار جلایی همچنین اذعان داشت: این را با عقیده کاملم می گویم که اگر بنده حتی علاقه ای به شخصی نداشته باشم و کسی بیاید به این شکل و با بی انصافی و سیاه نماییِ مطلق نامه ای برایش بنویسد و افترا بزند، قطعا عکس العمل نشان خواهم داد و این حرکت را محکوم می کنم.

این فعال ارشد سیاسی و فرهنگی گیلان در ادامه گفت: بنده و دوستانم که به شهرستانهای مختلفی برای سخنرانی دعوت می شویم و با این همه تریبونهایی که در اختیار داریم، آیا کسی می تواند چنین الفاظ و تهمت هایی خطاب به مخالفانمان از ما پیدا کند؟!

این استاد دانشگاه های گیلان با اشاره به بند آخر نامه و تهدید به افشای جعبه سیاه و روزی تلخ برای اشجری شدن ابراز نمود: در این نامه متاسفانه حرکات و الفاظ ضد ارزشی و ضد اخلاقی که دون شأن یک نماینده است زیاد دیده می شود. آیا رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا می پسندند که با نام شهادت و ایثارگری جامعه را تکه تکه کنیم؟!

وی با بیان اینکه سوابقمان موقعی اثربخش است که امروز هم در همان مسیر درست حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: بسیاری در تاریخ اسلام و حتی انقلاب همراه با امام بودند ولی در ادامه راه رفوزه شدند. آیا نسل امروز که پیروزی انقلاب را ندیده اند، به دلیل نبودن در آن زمان باید از کار و فعالیت محرومشان کنیم؟!

سردار جلایی این نوع تهدید کردن ها را نوعی رشوه سیاسی و فرافکنی دانست و بیان کرد: اگر آن موارد ذره ای واقعیت داشته باشد، یک نماینده حقی ندارد به این شکل بیان کند و می بایست به مراجع قانونی و ذیصلاح اعلام می کرد نه اینکه با آبروی افراد بازی نماید.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم این نماینده رویه خود را در انتقاد کردن به رویه اصیل اسلامی و قانونی تغییر دهد و دعا می کنم به برکت این ماه همه مان عاقبت بخیر شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید دوشنبه , 22 تیر 1394 - 0:37

خدااقای جللایی رو عاقبت به خیر کنه
حقیقتا اینگونه صحبت در مورد نمایندگان مردم زشته
اقای جلالیی بداند توهین به نماینده یعنی توهین به مردمی که به او رای دادند
مشکل ایشان این است که میزان از دید انها رای ملت نیست
اینها جمهوریت نظام را قبول ندارند

حسن دوشنبه , 22 تیر 1394 - 0:45

آقای سید خان!
منکه خوب میدونم کی هستی و از کی پول میگیری…
شما الان به کسی توهین کردی که برای این انقلاب و مردم جانفشانی ها کرده…
فقط اینو بدون که اربابت تنها چند ماه دیگه مهمون ما رشتی ها هست
مردم این دوره دیگه گول نمی خورن

محمد دوشنبه , 22 تیر 1394 - 5:23

سلام. این انتقاد از نامه یک نماینده مجلس بود نه نمایندگان،! کجای تحلیل این نامه یک توهین در آن به نماینده شده؟ آیا انتقاد به یک نماینده نفی جمهوریت است؟! پس مغول خواندن یک رییس جمهور و همه افراد مسئول هشت سال دوره او را بی اصل و نصب خواندن نفی چیست؟. منصف باشیم.

وحيد شنبه , 27 تیر 1394 - 1:24

ضمن اینکه کار جعفر زاده بسیار غیر اخلاقی و نادرست است باید متوجه باشیم که خیلی اشجری را هم بزرگ نکنیم ایشان خیلی هم که برخی ها فکر می کنند علیه السلام نیست و فردی محافظه کار و چند وجهی است و خیلی هم متکبر است و خیلی وجهه و پایگاه مردمی ندارد
البته از جعفر زاده خیلی بهتره و بچه های ارزشی مراقب باشن برای اشجری خیلی از خودشون خرج نکنن چون ارزششو نداره

وحيد شنبه , 27 تیر 1394 - 1:31

جعفر زاده اصلن فرد قابل اعتنایی نیست
ولی اشجری را هم زیاد بزرگ نکنید
چون در بزنگاه ها تا حالا سابقه ی خوبی ازشون ندیدیم

رفتن به نوار ابزار