کد خبر : 12673
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396- 08: 14

عده ای در گیلان زحمات شهدای مدافع حرم را زیر سوال می برند/ شهید سیرت نیا مانند یک چراغ هم روشن است و هم روشنایی می بخشد

عده ای در گیلان زحمات شهدای مدافع حرم را زیر سوال می برند/ شهید سیرت نیا مانند یک چراغ هم روشن است و هم روشنایی می بخشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: سید اسماعیل سیرت نیا روزی با فتنه گران داخلی روبرو بود، اما توفیقی نصیبش شد که در برابر فتنه گران خارجی همچون داعش و تکفیری بایستد و به درجه عالی شهادت دست یابد.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شهدا مانند یک چراغ هستند که هم روشنند و هم روشنایی می دهند و آقا سید اسماعیل نیز علاوه بر آنکه به شما عزت می بخشد، هم خودش روشن است و هم شما را روشن می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان خطاب به پدر بزرگوار شهید سیرت نیا خاطرنشان کرد: شما رزمنده و بسیجی هستید و شهید بر عزت شما افزود.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان ۱۸ شهید مدافع حرم دارد، ابراز نمود: این شهدا جانشان را در کف دستشان گرفتند و بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران از حریم اهل بیت(ع) و اسلام دفاع کردند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه متاسفانه عده ای در استان گیلان زحمات شهدای مدافع حرم را زیر سوال می برند، اذعان داشت: این شهدا برای ما عزت و ایستادگی آورده اند و به جهانیان ثابت کردند که نقش جمهوری اسلامی مبارزه با تروریسم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: سید اسماعیل سیرت نیا روزی با فتنه گران داخلی روبرو بود، اما توفیقی نصیبش شد که در برابر فتنه گران خارجی همچون داعش و تکفیری بایستد و به درجه عالی شهادت دست یابد که خداوند ان شاالله روحش را با جدش حسین بن علی(ع) محشور فرماید.

پدر شهید سیرت نیا نیز در این دیدار با اشاره به فتنه سال ۸۸ خاطرنشان کرد: پسرم سید اسماعیل در جریان خنثی سازی فتنه ۸۸ هم در تهران و هم در گیلان زحمات فراوانی کشید به طوری که ایشان می بایست در جریان فتنه شهید می شد ولی سرنوشتش جور دیگری رقم خورد.

وی در پایان ابراز نمود: بنده زمان جنگ تحمیلی به عنوان رزمنده بسیجی در ۱۲ عملیات شرکت کردم و ۷ بار مجروح شدم اما توفیق نشد به درجه شهادت نائل شوم ولی پسرم سید اسماعیل ۱۲۸ روز در سوریه به عنوان مدافع حرم حضرت زینب(س) بود که در نهایت به توفیق شهادت نائل یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار