کد خبر : 45920
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398- 40: 11

یادداشت/

مجید دل آور:

عذرخواهی فرمانده هوافضای سپاه ارزشمند و پسندیده است/ لزوم انجام بررسی های دقیق در فاجعه سقوط هواپیما

عذرخواهی فرمانده هوافضای سپاه ارزشمند و پسندیده است/ لزوم انجام بررسی های دقیق در فاجعه سقوط هواپیما

.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ مجید دل آور نوشت: فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی با اشتباه پدافند خودی، اتفاقی بسیار غم انگیز است که شاید هیچوقت از ذهن ما پاک نگردد. کشته شدن جمع زیادی از هموطنان عزیزمان به ویژه نخبگان دانشگاهی که مهاجرت برخی از آنها به خارج از کشور خود فاجعه غم انگیز بزرگتری است.
قطعا در این زمینه باید بررسی های دقیقی انجام گردد و با مقصران این فاجعه بزرگ برخورد گردد. عذرخواهی فرمانده نیروی هوافضای سپاه امری ارزشمند و پسندیده است اما عواملی که زمان اعلام علت سقوط هواپیما را تا سه روز به تاخیر انداختند باید پاسخگوی بی تدبیری شان باشند که تا این حد موجب سلب اعتماد مردم شده اند. راستگویی از ویژگی های مومنین است و مردم از مسئولین جمهوری اسلامی توقع راستگویی دارند. یکی از مهمترین علل بی اعتمادی های موجود، عدم صداقت در برخی مسئولین در سال های اخیر و عدم اطلاع رسانی شفاف از سوی رسانه ملی در بسیاری از اتفاقات و حوادث سیاسی اجتماعی گذشته است. اکنون نیز مردم بیش از سقوط هواپیما به واسطه خطای انسانی، از کتمان حقیقت به مدت سه روز گله دارند و برخی به علت این بی تدبیری باید از مردم عذرخواهی کنند.
از سویی باید شرایط و بسترهای لازم جهت سوگواری های عمومی در حوادثی همچون حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی مهیا شود تا بدین صورت بهانه ای نیز دست بدخواهان نیفتد.
اما نکته اساسی که نباید از یاد برود این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که پاسدار و حافظ کشور در برابر دشمنان و گروه های تکفیری است و باید به دقت مراقب بود تا طوری رفتار نشود که اقتدار نیروهای مسلح ما زیر سئوال رود.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار