کد خبر : 58488
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399- 30: 19

بنا به درخواست شهروندان؛

عزم پلیس گیلان برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و سگ گردانی در معابر عمومی

عزم پلیس گیلان برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و سگ گردانی در معابر عمومی

پلیس امنیت عمومی گیلان با همکاری بسیج و دادستان مرکز استان طی روزهای اخیر اقدام به انجام طرح مقابله با فروشندگان مواد مخدر، مزاحمین نوامیس و خصوصا معضل سگی گردانی نمودند.

به گزارش گیلانستان، این روزها معضلات اجتماعی و ناهنجاری های فرهنگی موجب نگرانی شدید مومنین و عموم شهروندان شده و مردم از اینکه شاهد سلب آسایش خود هستند بسیار گلایه دارند.

برهمین اساس همچنین بعد از تاکیدات مکرر نماینده محترم ولی فقیه در استان مبنی بر برخورد با ناهنجاری در پارک ها و معابر، پلیس امنیت عمومی گیلان با همکاری بسیج و دادستان مرکز استان طی روزهای اخیر اقدام به انجام طرح مقابله با فروشندگان مواد مخدر، مزاحمین نوامیس و خصوصا معضل سگی گردانی که علاوه بر ایجاد خطر شیوع انواع بیماری می تواند خطر جانی را نیز برای مردم در برداشته باشد کرده و با تعدادی از هنجار شکنان برخورد نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مسعود نیک ابدی سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

با سلام از ایثارگران جانباز ماده ۸۷ ارتش در دفاع مقدسم با وجودی که بیماری اعصاب و روان و پاره شدن و تخریب شنوایی گوش چپم بعلت مسائل کاری دوسالی که رشت امدم و ساکن جماران از ساعت ۳ بعدازظهر انگار کرونا و هزاران مشکلات دیگر نداریم سه الی چهار نفر دختر و پسر نوجوان و جوان با ترکاندن نارنجک و بمب دستی امان من و همسایگان را بریده اند هنوز صدای انفجار پشت سرهم میرسد جماران کوچه ۲۴ فرعی اول مسعود نیک ابدی

رفتن به نوار ابزار