کد خبر : 2084
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394- 15: 21

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد لاهیجان در گذشت

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد لاهیجان در گذشت

مرحومه مغفوره زهرا فلاح باقر شیدائی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان دار فانی را وداع گفت.

 
به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه “درگیلان“، مرحومه مغفوره زهرا فلاح باقر شیدائی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان دار فانی را وداع گفت.
دکتر سهراب کردرستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ضمن تسلیت به جامعه دانشگاهی و ابراز تأسف و تأثر از درگذشت این استاد فداکار گفت: با خاطری مکدر و تأسف فراوان، درگذشت یکی از اساتید با اخلاق و مهربان گروه آموزشی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، شادروان مرحومه مغفوره زهرا فلاح باقر شیدائی تلاش گر عرصه های علمی و آموزشی که بیش از دو دهه از عمر گرانبهای خود را صرف تعلیم و پرورش دانشجویان پرستاری شرق گیلان نمود، جامعه دانشگاهی دانشگاه ازاد اسلامی واحد لاهیجان را در ماتم فرو برد.
وی افزود: مرحومه مغفوره فلاح  از سال ۱۳۸۳ به مدت ۱۰ سال  عضو هیأت علمی گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان بود.
دکتر کردرستمی ادامه داد: ضمن عرض تعزیت و تسلیت و نیز  ابرازهمدردی با خانواده محترم آن فقیده سعیده، برای آن مرحومه غفران الهی و برای همه بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه احدیت مسألت می نمایم.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تسلیت این ضایعه اعلام کرد: رئیس، هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان این مصیبت وارده را به خانواده وی و مردم شهرستان‌ لاهیجان و حومه تسلیت گفته و علو درجات را برای آن فقیده سعیده خواستار است.
مراسم گرامیداشت آن مرحومه روز دوشنبه مورخه ۲ / ۹ / ۱۳۹۴ ، از ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ در مسجد جامع شهر لاهیجان برگزار و دیگر مراسم‌ یادبود برای وی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ۱۰/۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۴/۹/۴  در مسجد دانشگاه ازاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می گردد..
حضور استادان، دانشجویان، کارکنان و سروران گرامی در این مراسم موجب شادی روح آن مرحوم وتسلی خاطر بازماندگان خواهد شد.
 
 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار