کد خبر : 54426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

عملکرد مساجد گیلان در برابر هجمه های دشمنان کافی نیست/ جوانان زینت مساجد هستند

عملکرد مساجد گیلان در برابر هجمه های دشمنان کافی نیست/ جوانان زینت مساجد هستند

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه جوانان زینت مساجد هستند گفت: جوانان با داشتن انرژی بالا، خوش فکری و استعدادهایشان می‌توانند اثرگذارترین قشر در مساجد باشند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «مجتبی اشجری » به جایگاه مسجد و کارکردهای آن در مقابله با هجمه‌های دشمن اشاره و اظهارکرد: بهره‌گیری از ظرفیت مساجد بایستی بیش از پیش مورد توجه قرارگیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه همگان موظف هستند برای جذب جوانان در مکان‌های مقدس چون مسجد پویا باشند، گفت: مسئولان متولی در مساجد بایستی مشکلات مردم را شناسایی و رفع کنند، دغدغه‌های آنان را بشنوند و پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان موتور متحرک در مساجد هستند و باید این نقش پررنگ شود، ادامه داد: جوانان با برخورداری از انرژی جوانی، خوش‌فکری و استعدادهایشان می‌توانند اثرگذارترین قشر در مساجد باشند.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به اینکه جوانان زینت مساجد هستند افزود: اوایل انقلاب همین جوانان پویا با فعالیت در مساجد به میدان مقابله با دشمن اعزام شدند و به افتخار شهادت و جانبازی نائل آمدند و همین‌ها اکنون در سنگر خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه مساجد باید به‌روی جوانان سرمایه گذاری کنند افزود: جوانان را با زبان هنر درک کنیم و زمینه حضورشان در مساجد را فراهم کنیم.

وی به هجمه‌های دشمنان علیه نظام پرداخت و اظهارکرد: دشمن امروز با پیشرفته‌ترین ابزار به هجمه علیه اسلام و نظام پرداخته‌اند و در برابر این سیل هجمه‌ها، فعالیت‌های مساجد بسیار کم است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اینکه برای مقابله با هجمه‌ها نیازمند عزم جدی و جمعی هستیم، خاطرنشان کرد: جوانان با حضورشان در مراسم‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر و دیگر ایام سال، در برابر آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات دشمنان و بیماری‌های روحی و روانی بیمه شده و به آرامش عظیم و پایدار می‌رسند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اذعان کرد: عملکرد مساجد در گیلان مطلوب است اما در برابر این هجمه ها کافی نیست و بایستی بیش از پیش به ظرفیت‌های شاخص مساجد در مقابله با ترفندهای دشمنان و اوقات فراغت جوانان توجه شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار