کد خبر : 29011
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

عملکرد و فضاسازی سازمان سیما، منظر شهرداری رشت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم + تصاویر

عملکرد و فضاسازی سازمان سیما، منظر شهرداری رشت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم + تصاویر

رئیس سازمان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از عملکرد سازمان متبوع خود در این ایام خبر داد.

به گزارش گیلانستان، به نقل از امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت؛ سجاد محجوب رئیس سازمان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از عملکرد سازمان متبوع خود در این ایام خبر داد.

ایشان با بیان این خبر افزود: تعداد 79 عددالمان صفحه ای و نوری و … در سطح شهر نصب گردیده است که از جمله آنها می توان به المان عصر عاشورا در میدان امام حسین و تعداد 45 المان نوری(تیر چراغ برقی) در خیابان های شهید مطهری، رسالت و خیابان شهدا اشاره کرد.

همچنین  المان صفحه ای در پیاده راه و سبزه میدان روبروی خیابان علم الهدی و 2عدد المان سقاخانه کاشیکاری در پیاده راه فرهنگی، المان نوری در خیابان پرستار ورودی سازمان و المان کتل بزرگ در سبزه میدان روبروی خیابان طالقانی و نیز المان ضریح و امام حسین در چهار راه گلسار و 2 المان نوری (السلام علیک یا ابا عبدالله)پل های غیر همسطح  نیایش و انتظام از دیگر برنامه های این سازمان در این ایام بوده است.

ایشان خاطر نشان کردند ساخت و نصب 9 عدد المان های باکس دار در میادین و خیابان های معلم، صابرین، ورودی پارک شهر، توشیبا، شهدای رسانه (استخر) روبروی پمپ بنزین خطیبی، ولیعصر،مسجد امام خامنه ای ورودی تازه آباد و 15 المان کتل تیرهای برق در هسته ی مرکزی پیاده راه، ورودی پیاده راه از شریعتی انجام و نصب گردیده است.

محجوب در پایان ضمن اشاره به ساخت دکور نمادین صحرای کربلا و فضاسازی در میدان شهدای ذهاب و  رونمایی از پرچم سیاه مزین به جمله (این شهر عزادار حسین (ع) است)از ساختمان شهرداری در پیاده راه مرکزی شهر، از آمادگی سازمان متبوع خود مبنی بر دراختیار قراردادن فضاهای تبلیغاتی در قالب استند و آویز تیربرقی به هیئت های مذهبی اعلام نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار