کد خبر : 57059
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399- 40: 17

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

غلبه بر مشکلات اقتصادی با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس

غلبه بر مشکلات اقتصادی با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره در برابر دشمن متحد بوده و توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کنند، گفت: امروز مردم ایران اسلامی در این جنگ نابرابر اقتصادی، با تکیه‌بر توان داخلی، مشکلات اقتصادی را از میان برداشته و با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس، بر مشکلات اقتصادی غلبه خواهند کرد.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده امروز، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دفاع مقدس، نیروهای داوطلب متخصص و متعهد، هرکدام در جایگاه  اصلی خود قرارگرفته و باغیرت و عزت، حماسه بزرگ دفاع از تمامیت ارضی را در تاریخ به ثبت رسانیدند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاعی کشور در دفاع مقدس با بسیج عمومی و نیروهای داوطلب از فرهنگ لیبرال تغییر و به  تفکر انقلابی تبدیل شد، افزود: دفاع مقدس، ظرفیت جدید فرهنگ انقلابی با حضور نیروهای مؤمن، متخصص و متعهد  را  شناسایی و ساماندهی کرد به‌طوری‌که انگار هرکدام آن‌ها  دقیق درجای خود قرارگرفته بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره بر ایستادگی، ایمان و اراده در برابر دشمنِ تا بن دندان مسلح گفت: رزمندگان غیور ایران اسلامی در مقابل همه دنیا ایستادند و با مقاومت و اتحاد ملی درس بزرگی به رژیم بعث عراق، استکبار و نظام سلطه دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمن با تحریم‌های اقتصادی به جنگ با ملت مستقل و حماسه‌آفرین ایران اسلامی آمده است، تصریح کرد: در مسائل اقتصادی نیز باید با استفاده از نیروهای مؤمن، متدین، انقلابی، لایق و با شایسته‌سالاری متناسب با ظرفیت‌های اجتماعی، به دفاع از ایران اسلامی پرداخته و اقتصاد کشور را مدیریت کرد.

آقازاده، تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور را اعتماد به جوانان و تکیه‌بر توان داخلی دانست و خاطرنشان کرد: اگر از همه ظرفیت‌های داخلی، مردمی و جوانان متخصص و متعهد استفاده کنیم اقتصاد ایران نیز قدرتمند شده و می‌توان اقتصاد را نیز در سطح توان نظامی کشور ارتقا بخشید.

وی با بیان اینکه اعتماد به داخل و نگاه به درون، برون داد قابل‌توجهی را ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس، مردم ایران با شرایطی بدتر و سخت‌تر از شرایط امروز با دست‌های خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و دشمن‌دون را از خاک ایران اسلامی بیرون راندند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره در برابر دشمن متحد بوده و توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کنند، بیان کرد:  امروز  مردم ایران اسلامی متحد شده و در این جنگ نابرابر اقتصادی، با تکیه‌بر توان داخلی، مشکلات اقتصادی را از میان برداشته و به حول و قوه الهی و تأسی از فرهنگ دفاع مقدس، بر مشکلات اقتصادی  غلبه خواهند کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار