کد خبر : 2098
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

فتنه‌ گران با آب کوثر هم قابل تطهیر نیستند/ برخی هنوز در سکوت به‌ سر می‌ برند

فتنه‌ گران با آب کوثر هم قابل تطهیر نیستند/ برخی هنوز در سکوت به‌ سر می‌ برند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برخی هنوز برائت خود از فتنه را اعلام نکردند گفت: فتنه‌گران حتی با آب کوثر هم قابل تطهیر نیستند.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در جلسه بزرگداشت حماسه عاشورایی یوم‌الله نهم دی ماه با اشاره به اینکه مردم بصیر و انقلابی گیلان توفیق پیشتازی مقابله با فتنه‌گران در سال 88 را داشتند اظهار کرد: مردم گیلان یک روز زودتر از نهم دی ماه سال 88 به صحنه آمدند و مدال بصیرت خود را از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی دریافت کردند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مردم گیلان به‌ویژه مردم رشت اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ رشت جزو معدود مناطقی بود که یک روز زودتر از حرکت خودجوش ملت در 8 دی سال 88 به صحنه حضور مردم در مقابل فتنه‌گران تبدیل شد.

اشجری با بیان اینکه مردم 12 استان در هشتم دی ماه سال 88 در خیابان‌ها خشم خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: هشتم دی ماه با نام گیلان ثبت شده و دلیل آن توفیق دیداری بود که در هشتم دی ماه سال 89 نصیب جمعی از گیلانی‌ها با رهبر معظم انقلاب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری مراسم هشتم دی ماه به طور متوالی پس از سال 88 را نشان‌دهنده هوشیاری و بیداری مردم بصیر استان خواند و بیان کرد: فتنه تمام نشده و به شکل‌های متفاوت ادامه پیدا می‌کند و در تمام زمان‌ها بصیرت لازم و نیاز است.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با رؤسای دانشگاه‌ها در 20 آبان ماه امسال اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار مذکور به موضوع فتنه پرداختند و وظیفه داریم این موضوع را برای جوانان و نوجوانان بیان کنیم.

اشجری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری روی واژه فتنه به‌ویژه فتنه 88 تاکید دارند، اظهار کرد: هنوز برخی از به‌کار بردن واژه فتنه امتناع می‌ورزند و می‌گویند مسئله 88، ابهام 88 و سوء تفاهم 88، اما فتنه 88 بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: در آستانه دو انتخابات بزرگ پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و مراقبت‌های ویژه نیاز است تا بتوانیم با بصیرت کافی به جوانان، نوجوانان، دانشجویان، دانشگاهیان و دانش‌آموزان بگوییم نقشه‌های دشمن را رصد کنند و نگذارند دوباره فتنه دیگری ایجاد شود.

وی شاخص را ولایت خواند و یادآور شد: تمام افراد باید خود را با شاخص ولایت هماهنگ کنند و در راهی که ایشان ترسیم فرمودند گام بردارند و آنها که با سخن، کردار و رفتار خود زاویه‌ای با این شاخص پیدا کنند مطرود جامعه می‌شوند.

اشجری با توجه به قرار گرفتن روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در هفته وحدت امسال، بیان کرد: استقبال از نهم دی ماه نباید بهانه‌ای برای تطهیر فتنه‌گران با انگیزه اینکه می‌خواهند وحدت ایجاد کنند، باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان متذکر شد: برخی هنوز برائت خود از فتنه را اعلام نکردند و بر مواضع قبلی خود اصرار دارند.

وی با تاکید براینکه فتنه‌گران حتی با آب کوثر هم قابل تطهیر نیستند، خاطرنشان کرد: برخی هنوز در سکوت به‌سر می‌برند و عده‌ای به نحو بسیار اجمالی و سربسته اشاره‌هایی در مورد فتنه دارند.

اشجری بر التزام عملی نه شعاری از ولی امر مسلمین تاکید کرد و افزود: التزام عملی با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تحقق پیدا می‌کند اما برخی در این مورد سکوت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پایان خواستار نامگذاری یکی از خیابان‌ها، پل‌ها و میدان‌های جدیدالاحداث شهر رشت به نام «8 دی» شد و اظهار کرد: نصب یادمان «8 دی» در میدان شهدای ذهاب یکی از پیشنهادها است./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار