کد خبر : 24426
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397- 57: 9

فردی که به دلیل مفاسد اقتصادی چندین بار رد صلاحیت شده، حال دیگران را متهم به فساد می‌کند/ لزوم برخورد با توهین و اراجیف نماینده مجلس

فردی که به دلیل مفاسد اقتصادی چندین بار رد صلاحیت شده، حال دیگران را متهم به فساد می‌کند/ لزوم برخورد با توهین و اراجیف نماینده مجلس

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب گیلان گفت: این فرد شخصی است که طرفداران اصلی اش از مفسدان اقتصادی هستند.

حجت الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به مدعی شدن یک نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه خوب است مبارزه با فساد از دفتر خود رهبری شروع شود، اظهار کرد: این افراد اصولا گروهی هستند که اعتقاد عملی به ولایت فقیه ندارند.

وی با بیان اینکه هدف آنها تضعیف رهبری و ولایت است، افزود: بیگانگان و کشورهای مخالف نظام به صراحت پاکدستی دفتر مقام معظم رهبری و ساده زیستی زندگی رهبر را کاملا اعتراف می کنند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان گفت: تنها شخصیتی که در کشور ما، مخالفینش هیچ نقطه ضعفی در زندگی شخصی و در کارهای او پیدا نمی کنند، رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام اشکوری تصریح کرد: مهاجرانی که در خارج از کشور است به صراحت قسم یاد می کند که رهبر معظم انقلاب ساده زیست ترین انسان در دنیا است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان با اشاره به سخنان اخیر نماینده گیلان، اظهار کرد: اگر این سخن را یک انسانی که زندگی سالمی دارد می گفت؛ مسئله ای نبود و می گفتند که باید دفتر مقام معظم رهبری بازرسی شود زیرا حضرت آقا در آنجا رئیس بازرسی دارند و کارهای دفتر را بازرسی می کند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان افزود: کسی که مفسد اقتصادی است و چندین بار به دلیل مشکل اقتصادی رد صلاحیت شده است، برای فرار از جرم، دیگران را متهم می کند.

وی با بیان اینکه این فرد شخصی است که طرفداران اصلی اش از مفسدان اقتصادی هستند، گفت: فرد مذکور اصولا از جریان های فاسد اقتصادی حمایت می کند و در طول تاریخ این گونه بوده است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب گیلان تصریح کرد: در چندین دوره ای که رئیس شورای نگهبان بودم پرونده این فرد قابل بررسی بود و چندین بار به دلیل مشکل اقتصادی و مالی که در زمان مسئولیت در بنیاد شهید داشت، رد صلاحیت و دوباره به دلیل ظاهری که داشت تایید صلاحیت شد.

حجت الاسلام اشکوری بابیان اینکه هدف این فرد سوء نیت و تضعیف رهبری است، خاطرنشان کرد: مردم باید در برابر اینگونه اراجیف و توهین ها و قداست شکنی ها، برخورد کنند.

وی اظهار کرد: اگر مردم ولایت مدار و ولایت دوست هستند باید در برابر اینگونه اراجیف ها نقد و اعتراض نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار