کد خبر : 27747
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397- 57: 11

فصل الخطاب شورای پنجم یا پیر ورشکسته سیاسی؟!

فصل الخطاب شورای پنجم یا پیر ورشکسته سیاسی؟!

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: تمامی تصمیمات شورای رشت بر اساس خرد جمعی بوده و به شخص و یا جناح خاصی مرتبط نیست.

به گزارش گیلانستان، در بحبوحه انتخاب شهرداری برای رشت عده ای از رسانه های اجاره ای و منفعت طلب استان گیلان با انتشار مطلبی در وصف احمد رمضانپور نرگسی عضو فعلی شورای پنجم، او را فصل الخطاب تصمیمات پارلمان شهری عنوان کرده و ابراز نمودند که هرزمان اعضای شورا در انجام کاری عاجز و ناتوان شوند، به پدر معنوی شورا پناه برده و از ایشان طلب استمداد و راهکار می طلبند!!

این پیر ورشکسته سیاسی و ناکام جبهه اصلاحات گیلان که روزگاری خود را لایق استانداری و معاون وزیر شدن می دانست، حال به روزی افتاده که نه تنها ریاست حتی یک کمیسیون معمولی شورای شهر را به وی نداده اند، بلکه برخی هم حزبی‌هایش در پارلمان شهری نیز از وی هیچ حرف شنوی نداشته و مخالف سرسخت عملکرد و رفتارهایش شده اند!

در همین راستا سخنگوی شورای شهر رشت در گفتگویی با اشاره به اینکه اعضای شورا بر اساس هم‌اندیشی برای آینده شهر تصمیم می‌گیرند اظهار کرد: هیچ فرد یا جناحی در شورا فصل الخطاب نبوده و نیست و ۱۱ عضو شورا در تمامی موارد با مشورت و تعامل اقدام می‌کنند.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه شورای رشت تابع تصمیم جمعی است تصریح کرد: مردم به یازده عضو شورا برای حضور در پارلمان محلی رأی داده و به شهروندان اطمینان می‌دهم که منتخبینشان در صحن شورا ملزم به رعایت خرد جمعی بوده و کسی نمی‌تواند نظراتش را به دیگران تحمیل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار