کد خبر : 78198
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

گزارش تصویری/

فینال مسابقات فوتسال جام رمضان رشت/ رویارویی تماشایی دو تیم هنرمندان و اعضای شورا

فینال مسابقات فوتسال جام رمضان رشت/ رویارویی تماشایی دو تیم هنرمندان و اعضای شورا

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری فینال مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور مسئولین کشوری و مدیران استان گیلان و اهدای جوایز به تیمهای منتخب خبر داد.

به گزارش گیلانستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، علی محجوب رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ضمن اشاره به برگزاری فینال مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور مسئولین کشوری و مدیران استان گیلان در سالن ورزشی شهرداری رشت اظهار داشت: تیم “تشریفات بهنام” به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان محلات رشت معرفی شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اضافه کرد: تیمهای اول تا سوم این رقابتها با حضور دکتر جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور، اعضای شورا، علوی شهردار رشت، امام پناهی فرماندار شهرستان رشت، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فرمانده انتظامی شهرستان، شهردار رشت، رئیس هیات فوتبال استان، رئیس تربیت بدنی سپاه رشت، رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان، رئیس کمیته فوتسال گیلان، اصحاب رسانه، جمعی از هنرمندان صدا و سیما و با حضور پرشور تماشاگران و هواداران فوتسال شنبه ۱۷ اردیبهشت مشخص و معرفی شدند.

محجوب در این رابطه اظهار داشت: در پایان مسابقات جام رمضان محلات رشت که با شرکت ۶۲ تیم به مدت ۲۵ شب و با استقبال چشمگیر تماشاگران در سالن ورزشی شهرداری رشت برگزار شد، علاوه بر تیم تشریفات بهنام که به مقام قهرمانی رسید، تیمهای گیل پارس، سپید ماکیان و شهرک امامزاده ابراهیم عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه توزیع کاپ و جوایز این دوره از مسابقات با حضور فرزند سردار شهید حق بین و مسئولین حاضر به تیمهای برتر اهداء شد، تصریح کرد: رقابتهای جام رمضان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با پشتیبانی شهردار رشت ، شورای اسلامی و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، هیات فوتبال گیلان و سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد.

گفتنی است قبل از برگزاری بازی فینال یک مسابقه و دیدار دوستانه تماشایی هم بین تیم هنرمندان و تیم منتخب اعضای شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

همچنین این مسابقه دوستانه و سایر مسابقات جام رمضان به طور همزمان با گزارشگری کامران جعفری از مجریان برجسته ورزشی استان گیلان و کشور از یازده پیج، آپارات و یوتیوپ به صورت زنده و مستقیم پخش گردید که بسیاری از شهروندان توانستند از طریق فضای مجازی مسابقات را به صورت زنده و مستقیم تماشا کنند.

 
 
 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضا سه شنبه , 20 اردیبهشت 1401 - 7:55

داغانیم برار داغان

رفتن به نوار ابزار