کد خبر : 59695
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399- 24: 17

شائبه ای که هیچگاه رفع نشد؛

قانونی بودن یا نبودن حضور گلشنی بر راس مدیریت سرمایه انسانی شهرداری رشت

قانونی بودن یا نبودن حضور گلشنی بر راس مدیریت سرمایه انسانی شهرداری رشت

.

به گزارش گیلانستان، چندی پیش بود نامه ای مبنی بر مخالفت استانداری گیلان برای حضور مصطفی گلشنی بر راس مدیریت سرمایه انسانی شهرداری رشت در نشریات استانی منتشر شد. نامه ای که حضور گلشنی را در مدیریت سرمایه انسانی تخلف اعلام کرده و باعث شد تا حاج محمدی شهردار وقت مصطفی گلشنی را برکنار کند.
اما با استیضاح شهردار وقت ورق برگشت و گلشنی مجددا به واحد سابق خود بازگشت.

اکنون پس از گذشت ۹ ماه از حضور گلشنی در مدیریت سرمایه انسانی شنیده می شود که مشکل وی با وساطت برخی از دوستان حل شده است.

حال باید پرسید که آیا واقعا مصطفی گلشنی شرایط احراز مدیریت سرمایه انسانی را دارد؟ اگر پاسخ منفی است چگونه این فرد در این سمت همچنان حضور دارد!؟ اگر پاسخ مثبت است چرا استانداری گیلان با حضور وی در آن مدیریت مخالفت کرد؟ و چه اتفاقی افتاد که این شخص در عرض چند ماه دارای شرایط احراز شد!؟

از سوی دیگر و ورای قانونی یا غیر قانونی بودن حضور مصطفی گلشنی بر مسند مدیریت سرمایه انسانی، باید گفت که آن حوزه یک مدیریت حامی کارکنان بوده و باید بتواند محیطی را فراهم کند تا کارکنان احساس آرامش و امنیت کنند و انگیزه لازم برای کار را داشته باشند.

حال سوال این است که چرا یک فرد علی رغم نارضایتی پرسنل و همچنین منفعل بودن در افزایش انگیزه و رضایت کارکنان همچنان باید در چنین سمت حساسی همچنان مشغول فعالیت باشد!؟

تدابیر این شخص از زمان حضور برای ارتقای سطح رفاهیات و یا افزایش رضایت کارکنان چه بوده است؟

البته این نارضایتی در سطح کارگزینی شهرداری رشت نیز وجود دارد که در آینده ای نزدیک درباره علیرضا باکی هاشمی رئیس کارگزینی شهرداری رشت که بیشترین سوابق وی در روابط عمومی مناطق و سازمان ها خلاصه می شود بیشتر خواهیم نوشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار