کد خبر : 69642
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1400- 51: 10

قتل همسر و اقدام به فروش فرزندان توسط مرد مسافر در فومن

قتل همسر و اقدام به فروش فرزندان توسط مرد مسافر در فومن

فرمانده انتظامی فومن گفت: خبر منتشر شده در «رکنا» مبنی بر قتل همسر توسط مرد فومنی و فروش دخترش را کذب است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حمید رضا فیضی با بیان اینکه خبر منتشر شده در «رکنا» صحت ندارد، گفت: در این خبر قاتل را مردی از اهالی شهرستان فومن معرفی کرده که این خبر کذب است.

وی با بیان اینکه انتشار این خبر موجب جریحه دار شدن احساسات مردم فومن و تشویش اذهان عمومی در این شهرستان شده است، افزود: قاتل فردی از استان‌ها غربی کشور بوده که در یکی از روستاهای فومن ویلا داشته است.

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه قاتل ۳۶ ساله پس از مشاجره با همسرش، وی را به قتل رسانده و با فرزندانش متواری شده بود، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان پس از ۱۱ ماه تلاش توانستند قاتل فراری را در حین فروش فرزندش دستگیر و به مراجع قضائی تحویل دهند.

وی با بیان اینکه فرزندان این مرد نیز به پدربزرگشان تحویل داده شدند، تأکید کرد: درج این گونه اخبار خلاف واقع اذهان عمومی را جریحه دار می‌کند.

سرهنگ فیضی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه‌ای و صداقت در انتقال اخبار، ادامه داد: انتقال اخبار درست به شهروندان در افزایش میزان اعتماد عمومی اثر گذار و جامعه را به مسیر درست هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵٪ پنجشنبه , ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

سلام واقعااخبارهای کذب باعث حرج مرج در جامعه میشودمشکل ماهمیشه همین بوده که اخبارنادرست به جامعه تحویل میدن بایداول براصل واقع پی برد بعدخبررامنتشرکردهمین که قدیما میگفتندشنیدن کی بود مانند دیدن ملت ایران رابدعادت دادنددرزمان جنگ همینطور گذارش غیرواقعی میدادنداگرسی نفرشهیدمیشدمیگفتند۳۰۰نفرشهید شداگر۳۰۰نفرشهیدمیشدمیگفتند۳۰۰۰هزارنفرشهیدشده وقتی که ماها درجنگ حضورداشتیم ماخبرداشتیم چندنفرشهیدشده به خودماهامی‌ گفتند شماداریدپنهانکاری میکنیداین فرهنگ واقعا درجامعه ماباید برچیده بشه امیدوارم مسولین دلسوزنظام بارفتارمنش خودمردم را آگاه کنندالبته این کارعلمای ماست بایدکاریکنندمردم مامثل قبل از به حرفهای آنهااعتمادکنندنه بازوروچوب چماق بلکه باعملکردخودبامتانت والاآیت ملت زمان دوران مانیست امیدوارم علمای مابتوانندراه درست رابه ملت نشون.بدهندوسلام علیکم ورحمت الله

رفتن به نوار ابزار