کد خبر : 56698
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399- 10: 11

فرمانده انتظامی گیلان:

«قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش» در استان گیلان آغاز به‌کار کرد

«قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش» در استان گیلان آغاز به‌کار کرد

فرمانده انتظامی گیلان گفت: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش با هدف ارتقاء امنیت روانی شهروندان در گیلان آغاز به کار کرد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران تامین امنیت مردم را اولویت نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان گیلان جهت برقراری و حفظ ثبات در جامعه فعالیت خود را آغاز کرده ‌است.

فرمانده انتظامی استان گیلان برخورد سخت و قاطعانه ناجا با اراذل و اوباش را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش تمامی تحرکات مخلان امنیت جامعه را به‌دقت رصد می‌کند و مبارزات ما تا ریشه‌کنی کامل این ناهنجاری اجتماعی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برخورد قاطعانه و بدون تسامح با مخلان امنیت جامعه تصریح کرد: ناجا با تمام توان و امکانات خود به میدان مبارزه با اراذل و اوباش وارد شده است و هیچ یک از اقدامات آنها در فضای مجازی و حقیقی از چشم پلیس پنهان نخواهد ماند.

سردار ملکی اقدامات ناهنجاری که نظم و امنیت مردم و جامعه را به خطر می‌اندازد مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: اقداماتی از قبیل عربده‌کشی، قلدری، ایجاد ناامنی برای مردم، استفاده از سلاح گرم و سرد موجب واکنش نیروی انتظامی می‌شود و ما در این‌باره هیچگونه گذشتی نخواهیم داشت‌.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم تاکید دارند خاطرنشان کرد: حفظ امنیت جامعه و برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز ناجا است.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌ها، مقامات قضائی و همراهی مردم در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش عنوان داشت: از مردم درخواست داریم جهت یاری رساندن به پلیس برای برقراری امنیت در جامعه هرگونه تحرکات مشکوک و مخاطره‌آمیز در سطح استان را از طریق سامانه ۱۱۰ به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار