کد خبر : 92978
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

سرپرست فرمانداری رشت تاکید کرد؛

لزوم آماده باش کامل دستگاه های اجرایی برای مقابله با بحران

لزوم آماده باش کامل دستگاه های اجرایی برای مقابله با بحران

سرپرست فرمانداری رشت بر لزوم آماده باش کامل دستگاه های اجرایی برای مقابله با بحران ها تاکید کرد و گفت: آماده باش، برنامه ریزی و هدف گذاری برای هر بحران باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری ظهر یکشنبه در نشست پدافند غیرعامل این شهرستان، اظهار کرد: آماده باش، برنامه ریزی و هدف گذاری برای هر بحران و مسئله‌ای باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اتفاقات جنگ، زلزله و سیل، افزود: اتفاق غیر منتظره و بحران‌ها هیچ وقت خبر نمی‌دهد و لذا باید آماده هر مسئله‌ای بود.

 

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه آمادگی در مقابله با بحران‌ها کشور را توسعه مند می‌کند، گفت: موفقیت، توسعه و پیشرفت در کشور با آمادگی در مقابله با بحران‌ها و حوادث رقم می‌خورد.

 

عاشوری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مقوله پدافند غیرعامل، بیان کرد: توجه به پدافند غیرعامل به منزله توجه به اقتدار، امنیت، آسایش و آرامش کشور در ابعاد مختلف است.

 

وی با اشاره به قرارگیری در شرایط جنگ اقتصادی، فرهنگی و شناختی، افزود: بدون تدبیر، برنامه و هدف گذاری نمی‌توان از بحران خارج شد.

 

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر تجربه نگاری از بحران‌ها و حوادث، بیان کرد: برای برون رفت از چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات باید از تجربیات گذشته درس گرفت و آن را در اصلاح ساختار استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار