کد خبر : 92151
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402- 13: 20

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد؛

لزوم اصلاح الگوهای تربیتی در جامعه / پیش شرط گذاری برای محبت کردن به خانواده یک نوع آفت است

لزوم اصلاح الگوهای تربیتی در جامعه / پیش شرط گذاری برای محبت کردن به خانواده یک نوع آفت است

کارشناس مسائل خانواده با تاکید بر لزوم اصلاح الگوهای تربیتی در جامعه، گفت: پیش شرط گذاری برای محبت کردن به خانواده یک نوع آفت است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام شهاب مرادی عصر چهارشنبه در همایش دختران گیلان با اشاره به اینکه قرائت سوره واقعه برای آرامش و رزق و روزی توصیه و تاکید می‌شود، اظهار کرد: خداوند به جنس مونث اُنس و محبت بیشتری نسبت به مرد دارد.

 

خداوند نسبت به زنان رئوف است

 

کارشناس حوزه خانواده با بیان اینکه خداوند نسبت به زنان رئوف است و فداکاری، محبت و معرفت محوری مرد نسبت به زن، مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرد، ادامه داد: اُنس و مهربانی به خانواده و فرزند موجب زدودن گناهان می‌شود.

 

این کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه اخلاق مداری منجر به حال خوب و آرامش روانی می‌شود، گفت: افراد خوش اخلاق دارای حال خوب، آرامش روحی و رزق و روزی فراوان هستند.

 

کارشناس مسائل خانواده، نیازهای عاطفی را از مهمترین خواسته‌های دختران برشمرد، گفت: تأمین نیازهای عاطفی دختران و بانوان جزو اولویت‌های جامعه بوده و پیش شرط گذاری برای محبت کردن به خانواده و فرزندان یک نوع آسیب و آفت است.

 

شکاف نسلی یکی از آسیب‌های مهم جامعه است

 

وی با بیان اینکه شکاف نسلی یکی از آسیب‌های مهم جامعه است، افزود: تفاوت تفکرات و اندیشه‌ها در بین نسل‌ها، منجر به تضاد رفتاری در جامعه می‌شود.

 

این کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه جامعه به درمان شناختی در ذهن افراد نیازمند است، گفت: شناخت ذهنی و فکری در بین افراد قدرت تأمل و درک را در جامعه بالا می‌برد.

 

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اصلاح الگوهای تربیتی در جامعه، اضافه کرد: خود تحلیلی نادرست خانواده‌ها در قبال فرزندان، آینده آنها را دچار خدشه می‌کند.

 

لزوم دقت در رفتار و فرزندان

 

وی با اشاره به شیوه نامه‌های نوین تربیت فرزندان در جامعه امروز، افزود: تفویض استقلال به فرزندان از سوی خانواده و لزوم دقت در رفتار و گفتار آنها مورد تاکید است.

 

این کارشناس مسائل خانواده با انتقاد از هزینه‌های عفاف و حجاب، اضافه کرد: قیمت چادر در کشور بسیار بالا است و این مهم بسیار ناراحت کننده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار