کد خبر : 70487
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400- 00: 11

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

لزوم توسعه «سواد حرکتی» دانش آموزان برای داشتن جامعه سالم

لزوم توسعه «سواد حرکتی» دانش آموزان برای داشتن جامعه سالم

نماینده رشت و خمام در مجلس، بر لزوم توسعه «سواد حرکتی» در دانش آموزان برای داشتن جامعه‌ای سالم و شاد تاکید کرد و گفت: ورزش و تحرک به ویژه برای دانش آموزان موجب پویایی و سرزندگی می شود.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی سنگری در جریان افتتاح یک کلاس مجهز درس تربیت بدنی مقطع ابتدایی در بخش سنگر، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: محدودیت ها کرونایی بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و آموزشی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی پایین بودن فعالیت جسمی را یکی از مشکلات جامعه امروز بیان کرد و اظهار کرد: خانواده‌ها و جامعه، سرمایه‌گذاری زیادی روی سواد خواندن و نوشتن می‌کنند که کار درستی است، اما باید برای سواد سلامت نیز که رابطه مستقیمی با تربیت بدنی و ورزش دارد، کار کنند.

نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم توسعه «سواد حرکتی» در  دانش آموزان برای داشتن جامعه‌ای سالم و شاد تاکید کرد و گفت: ورزش و تحرک به ویژه برای دانش آموزان موجب پویایی و سرزندگی می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: باید برای سلامت جامعه برنامه ریزی داشته باشیم که توجه به تربیت بدنی در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

در این مراسم که با حضور بخشدار سنگر و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان همراه بود، از یک کلاس درس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار