کد خبر : 58943
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

لغو برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره «حبیب» به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

لغو برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره «حبیب» به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از لغو برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای «حبیب» ویژه هیئت های مذهبی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: آثار برگزیده اعلام می شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به استقبال خوب هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی استان گیلان جشنواره استانی «حبیب»، اظهار کرد: در حال تلاش برای جمع‌بندی به منظور اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه از حدود ۱۳۰ تشکل دینی و گروه جهادی بیش از ۵۰۰ اثر دریافت شده است، افزود: بیشترین آثار ارسالی در موضوعات فعالیت‌های مرتبط با طرح مواسات و همدلی و اقدامات مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی عنوان کرد: داوری آثار در حال انجام بوده و داوران در روزهای آینده به جمع‌بندی نهایی رسیده و اسامی برگزیده را اعلام می‌کنند.

مهدوی با اشاره به لغو برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره، تاکید کرد: مراسم اختتامیه جشنواره استانی «حبیب» که پیش از این قرار بود روز جمعه ۲۳ آبان ۹۹ در محل سالن همایش‌های منطقه آزاد بندرانزلی برگزار شود با توجه به شرایط خاص کشور و استان، به منظور مقابله با ویروس کرونا و عدم شیوع بیشتر این ویروس لغو شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: زمان برگزاری قطعی مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برندگان این جشنواره به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار