کد خبر : 3956
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395- 52: 19

لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان اعلام شد

لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان اعلام شد

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در نشستی خبری، لیست ائتلاف اصولگرایان استان گیلان در حوزه های انتخابیه رشت و رودبار را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” سردار نظرعلی علیزاده دقایقی پیش در نشستی خبری، لیست ائتلاف اصولگرایان استان گیلان در حوزه های انتخابیه رشت و رودبار را اعلام و نامزدهای مورد حمایت را معرفی نمود.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه همه نامزدهای فعلی برایمان قابل احترام و عزیز هستند، اظهار کرد: بر اساس چندین مولفه و ملاک همانند نظرسنجی های معتبر، مقبولیت مردمی، نظرخواهی از نیروهای ارزشی و انقلابی و … در شهرستان رشت آقایان سردار سید علی آقازاده و جبار کوچکی نژاد و هم چنین در شهرستان رودبار آقای صمد مرعشی را به عنوان کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان معرفی می نماییم.

وی با تاکید بر اینکه این افراد بر اساس نظر همه اعضای شورای ائتلاف انتخاب شدند، گفت: در رشت هر ۳ نامزد اصولگرای لیست ائتلاف به دور دوم راه یافتند ولی از آنجایی که در این دور به ۲ نفر محدود بودیم و حتما می بایستی لیست دو نفره را اعلام می کردیم، برادر گرامی و بزرگوارمان آقای عظمتی را نتوانستیم در این لیست قرار دهیم. اما اگر ایشان رای بیاورند نه تنها حمایت می کنیم بلکه کاملا کمک هم خواهیم کرد زیرا همچنان برایمان اصولگرا و ارزشی هستند.

سردار علیزاده با بیان اینکه هر ۳ نامزد اصولگرای رشت به صراحت اعلام کرده بودند که از لیست حمایت خواهند کرد، افزود: با توجه به شایعاتی که بعضا این روزها مطرح می شود، بدانید که هیچ انصرافی در کار نیست و هر ۳ عزیز تا پایان در انتخابات حضور خواهند داشت.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در پایان ضمن تشکر از اهالی رسانه بیان نمود: از همه افرادی که این ائتلاف را حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را به عمل می آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار