کد خبر : 1787
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394- 55: 20

در مانور گردان‌های بیت المقدس در رودسر برگزار شد

در مانور گردان‌های بیت المقدس در رودسر برگزار شد

رزمایش دو روزه با نام الی بیت المقدس ۱۴ و ۱۵ آبان ماه در اردوگاه قدس سپاه ناحیه و سطح شهر رودسر با حضور بسیجیان پنج گردان بیت المقدس شهرستان رودسر برگزار شد.

به گزارش درگیلان از رودسر، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور در جمع بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس این شهرستان با اشاره به اینکه بسیج مولود مبارک انقلاب است اظهار داشت: بسیجیان گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، آماده مقابله با دشمنان داخلی و خارجی هستند و در این راه از هیچ چیزی نمی‌هراسند.

وی افزود: شجره طیبه بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در گذرگاه‌های مختلف و پیچ‌های خطرناک بسیج با قوت وارد میدان شده و نمونه بارز آن دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

سرهنگ مصطفی‌پور با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه‌ها بیان کرد: پس از انقلاب نیز بسیج در عرصه‌های گوناگون اعم از علمی، فرهنگی، کار و دیگر عرصه‌ها با قوت وارد میدان شده است و امروز شاهد شکوفایی این نهال تنومند انقلاب هستیم.

وی حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام را از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج دانست و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر بسیجیان ما باید با بصیرت و هوشیاری دشمن را بشناسند تا هرگاه دشمنان خیال باطلی به سرشان زد، بسیج مانند دوران دفاع مقدس یکبار دیگر وارد عرصه بشوند و دشمن را سر جای خود بنشانند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر هدف از برگزاری مانور گردان‌های بیت المقدس را در همین راستا عنوان کرد و گفت: آموزش‌های تاکتیکی، حفظ انسجام گروهی، دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات در این رزمایش به اجرا در می‌آید تا بسیجیان در زمان حوادث و تجاوزات احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رزمایش دو روزه با نام الی بیت المقدس ۱۴ و ۱۵ آبان ماه در اردوگاه قدس سپاه ناحیه و سطح شهر رودسر با حضور بسیجیان پنج گردان بیت المقدس شهرستان رودسر برگزار شد که بسیجیان این گردان‌ها آمادگی در دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات را تمرین کردند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار