کد خبر : 92136
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402- 13: 12

واکنش رئیس اداره ارشاد آستارا به خبر گیلانستان:

مجوزی از ارشاد برای نمایشگاه نقاشی آستارا صادر نشد/ زمان کوتاهی حضور داشتم

مجوزی از ارشاد برای نمایشگاه نقاشی آستارا صادر نشد/ زمان کوتاهی حضور داشتم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: مدت زمان کوتاهی در این نمایشگاه حضور یافتم.

به گزارش گیلانستان، روز گذشته خبری در این پایگاه خبری با عنوان ” نمایشگاه نقاشی یا کشف حجاب؟!” منتشر شد (لینک خبر) که حضور چشمگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در افتتاحیه این رویداد هنری را که با کشف حجاب برخی هنرمندان برگزار شد، نشان می‌داد.

حال امروز وبسایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به این خبر با انتشار متن زیر واکنش نشان داد:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در گفت وگویی، با اشاره به فضاسازی های نادرست شکل گرفته در خصوص برپایی نمایشگاه نقاشی در این شهرستان گفت: برای این نمایشگاه، مجوزی از سوی این اداره صادر نشده است.

بهرام خوشحال با یادآوری تأکیدات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ضرورت اخذ مجوز به منظور برپایی این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: علیرغم دریافت نکردن مجوز قانونی ، اقدام به برپایی نمایشگاه در محوطه اداره فنی و حرفه ای آستارا کردند.

وی الزام به قانون را یکی از موارد مورد تأکید خواند و گفت: به برگزارکنندگان نمایشگاه، از شهریورماه سال گذشته موضوع دریافت مجوز یادآوری شده بود اما متاسفانه ، نه تنها اقدامی برای اخذ مجوز نکردند بلکه پیوسته، مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را به سنگ اندازی و عدم حمایت از هنرمندان، متهم می کردند.

خوشحال جامعه هنری استان گیلان و آستارا را افرادی قانونمند دانست که حرکت در مدار قانون در انجام فعالیت های هنری و فرهنگی را به نفع خود می دانند و با ابراز تأسف از مطالب نادرست منتشر شده در خصوص نمایشگاه، افزود: به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا، مدت زمان کوتاهی در این نمایشگاه حضور یافتم تا خط بطلانی بر مسئله نادرست طرح شده مبنی بر عدم حمایت از هنرمندان کشیده شود.

وی اضافه کرد: بی تردید این مجموعه، نسبت به رعایت شئونات اسلامی و عفاف و حجاب حساس بوده و در کنار مردم متدین و مسئولان دغدغه مند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار