کد خبر : 90293
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402- 46: 14

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

«محسن سماکچی» جایگزین عضو غایب شورا شد/ تاکید بر تعیین تکلیف املاک و مستغلات شهرداری رشت

«محسن سماکچی» جایگزین عضو غایب شورا شد/ تاکید بر تعیین تکلیف املاک و مستغلات شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با معرفی «محسن سماکچی» نفر دوازدهم انتخابات شورای ششم به عنوان عضو اصلی این شورا گفت: وی جایگزین عضو غایب شورای شهر شده است.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تعیین تکلیف عضو غایب این شورا اظهار کرد: بعد از گذشت چندین جلسه غیبت یک عضو شورا در جلسه رسمی شورا و دیگر جلسات بنا بر قانون باید در خصوص آن تعیین تکلیف صورت گیرد.

 

وی با معرفی «محسن سماکچی» نفر دوازدهم انتخابات شورای ششم به عنوان عضو اصلی این شورا، افزود: با توجه به مشکلاتی که برای «مهدی نوری هریس» عضو غایب شورا پیش آمده، «محسن سماکچی» به عنوان عضو جایگزین شورا معرفی می‌شود.

 

رئیس عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ثبت شرکت مسافری اینترنتی، بیان کرد: برای تسهیل در حمل و نقل درون شهری و برون شهری باید اقدامات مؤثری صورت گیرد.

 

واثق کارگرنیا با تاکید بر تعیین تکلیف املاک و مستغلات شهرداری، تصریح کرد: ساماندهی املاک و مستغلات شهر رشت در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در راستای سیاست‌های دولت و خط و مشی‌های رهبری حرکت می‌کند، افزود: رشت دارای توانمندی‌های ارزشمندی در بخش‌های مختلف است که دو برند شهر خلاق خوراک و شهر جهانی صنایع دستی نسبت به سایر ظرفیت‌ها برجسته‌تر است.

 

مدیریت و مسئولیت پسماند و فاضلاب متوجه شورا نیست

 

«هادی رمضانی» عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت مسئله پسماند، اظهار کرد: مدیریت و مسئولیت پسماند و فاضلاب متوجه شورا نیست و شورا بیشتر نقش نظارتی دارد اما در این بخش مدام زیر سوال است.

 

وی با تاکید بر نقش نظارتی شورا، افزود: شورا چرا باید برای برخی مسائلی که به آن مربوط نیست پاسخگو باشد!

 

«مسعود عباس نژاد» عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عدم اجرای پروژه ساخت سرویس بهداشتی در میدان شهرداری این شهر، اظهار کرد: رشت میزبان مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است و شایسته نیست که سرویس بهداشتی مجهز بی بهره باشد.

 

وی با اشاره به اینکه کوچه پس کوچه‌های شهر بوی تعفن می‌دهد، افزود: نبود سرویس بهداشتی در دل شهر رشت یک چالش بزرگ برای این شهر است.

 

این عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه ساخت سرویس بهداشتی در مرکز شهر در دستور کار قرار گیرد، گفت: آبروی رشت به خاطر نداشتن یک سرویس بهداشتی در مرکز شهر زیر سوال رفته است.

 

کار جهادی سر لوحه کار مدیران قرار گیرد

 

«محسن سماکچی» عضو جدید شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با تاکید بر اینکه کار جهادی سر لوحه کار مدیران قرار گیرد، اظهار کرد: مدیران شهری در قبال عملکرد ضعیف شأن باید به شورا و مردم پاسخ دهند.

 

وی با تاکید بر تعامل و هم افزایی بین اعضای شورا، افزود: شورای ششم با تعامل و هم افزایی می‌تواند زمان باقی مانده را به نفع شهر و شهروندان رقم بزند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار