کد خبر : 14031
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396- 16: 18

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در رشت برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در رشت برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با بیان اینکه ۱۲ محفل انس با قرآن کریم در ۱۲ بقعه شاخص شهرستان رشت در طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود گفت: محفل انس با قرآن در رشت با حضور قاری مصری برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا کریمی در گفت‌وگویی اظهار داشت: طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال در ۱۲۱ بقعه متبرکه در شهرستان رشت آغاز شد.

وی از حضور بیش از ۵۰ مبلغ بومی در طرح ضیافت الهی خبر داد و بیان کرد: ۱۰ مبلغ از مرکز اوقاف قم به رشت اعزام شدند و در مجموع ۶۰ مبلغ در طرح ضیافت الهی در شهرستان رشت حضور دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با بیان اینکه خیمه‌های معرفت در سه بقعه متبرکه در طرح ضیافت الهی برپا شده است اذعان داشت: برنامه‌های محوری در این بقاع متبرکه با حضور مبلغان برگزار می‌شود.

کریمی برپایی نماز جماعت به‌صورت تمام وقت، برگزاری جزءخوانی قرآن کریم، مشاوره و انجام پرسش و پاسخ در تمامی بقاع متبرکه را از جمله برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان رشت عنوان کرد.

وی از برگزاری ۱۲ محفل انس با قرآن کریم در ۱۲ بقعه شاخص شهرستان رشت خبر داد و گفت: بقعه متبرکه خواهر امام رشت، بقعه سلیمانداراب و امام زاده هاشم از جمله بقاعی هستند که محفل انس با قرآن کریم در آن‌ها برگزار می‌شود.

کریمی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت خبر داد و افزود: این مراسم با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت در روز جمعه ۱۹ خرداد در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور قاری مصری برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با بیان اینکه در طرح ضیافت الهی مراسم ویژه شب‌های قدر در بقاع شاخص شهرستان رشت به صورت ویژه برگزار می‌شود افزود: در سه شب قدر، افطاری ساده و اطعام را در بقاع متبرکه داریم.

کریمی با اشاره به اینکه قبل از محفل انس با قرآن در رشت، ضیافت افطاری ساده را در پیاده راه فرهنگی خواهیم داشت خاطرنشان کرد: در انتهای ماه مبارک رمضان نیز مراسمات ویژه عید سعید فطر در بقاع متبرکه شهرستان رشت برگزار می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار