کد خبر : 36730
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

مخالفت عضو هیئت رئیسه شورا با برگزاری اجلاس روسای شورای کلانشهرها در رشت

مخالفت عضو هیئت رئیسه شورا با برگزاری اجلاس روسای شورای کلانشهرها در رشت

عضو شورای شهر رشت به دلیل وجود مشکلات عدیده مالی که در حال حاضر شهرداری رشت و عدم پرداخت حقوق کارکنان با برگزاری اجلاس روسای شورای کلان‌شهرها در رشت مخالفت کرد.

به گزارش گیلانستان، فاطمه شیرزاد ظهر امروز در گفت‌وگویی با انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری رشت اظهار کرد: مشکلات اقتصادی و افزایش سرسام‌آور قیمت برخی از اقلام ضروری موجب بروز مشکلات معیشتی برای بسیاری از شهروندان شده و یقینا کارگران شهرداری رشت با اندک حقوق‌های دریافتی بیش از همه از مشکلات حاکم بر جامعه در سختی و مشقت هستند.

وی با اشاره به میزبانی دیگر شهرهای کشور در این اجلاس گفت: باید برای چنین اجلاس‌هایی با برنامه‌ریزی بهتر و در مدت زمانی مناسب انجام شود تا بتوانیم بیشترین منافع را طی مدت زمان برگزاری اجلاس نصیب شهر و شهروندان کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دین اسلام در پرداخت به موقع حق کارگر در اسرع وقت تاکید کرده است تصریح کرد: روز کارگر سال ۹۸ در شهرداری رشت در شرایطی سپری شد که حقوق فروردین بسیاری از آنان پرداخت‌نشده بود و با این اوصاف با تحمیل هر گونه هزینه مضاعف به شهرداری رشت که یقینا منجر به تعویق افتادن پرداخت حقوق پرسنل زحمتکش شهرداری می شود مخالف هستم.

شیرزاد با اشاره به اینکه همواره در ابتدای سال جدید مشکلات مالی بیشتری در شهرداری‌ها مشاهده می شود گفت: با توجه به مشکلات مالی شهرداری رشت انتظار داریم میزبانی رشت در شصت و سومین اجلاس مجمع روسای شورای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان ها به زمان دیگری موکول شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری رشت با مشکلات عدیده مالی و عدم پرداخت حقوق پرسنل مواجه است افزود: برگزاری این اجلاس در رشت با توجه به مشکلات مالی فراوان، موجب تحمیل هزینه‌های مضاعفی به بدنه شهرداری می شود و انتظار می‌رود در شرایطی که هنوز حقوق ماه گذشته پرسنل پرداخت‌نشده  برگزاری این اجلاس به زمان دیگری موکول شود.

لازم به ذکر است طبق اعلام سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت این اجلاس قرار است در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خردادماه سال جاری در رشت برگزار شود.

این در حالی است که برگزاری این اجلاس در رشت در دوران فعالیت شورای چهارم رشت، حواشی و انتقادات فراوانی پیرامون صدور فاکتورهای هنگفت و سرسام‌آور بابت هزینه‌هایی از جمله صرف ناهار، شام و اهدای هدایا به میهمانان این اجلاس را به همراه داشت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار