کد خبر : 48577
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1398- 50: 16

منتخب جدید مردم رشت:

مدافعان سلامت و جوانان جهادی باید در اولویت استخدام و تبدیل وضعیت قرار گیرند/ تذکر به تعدادی از مسئولین کشوری و استانی پیرامون وضعیت بیماران

مدافعان سلامت و جوانان جهادی باید در اولویت استخدام و تبدیل وضعیت قرار گیرند/ تذکر به تعدادی از مسئولین کشوری و استانی پیرامون وضعیت بیماران

جوانانی که از دانشگاه و بسیج و جاهای مختلف برای کمک به بیماران به بیمارستان ها آمدند و در حال خدمتگذاری هستند نسبت به استخدام و جذب این افراد تصمیم جدی گرفته شود.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی نماینده منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

?ضمن عرض سلام و درود بر شما مردم شریف و زحمتکش، ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام را محضر مبارک شما سروران گرامی صمیمانه تبریک عرض می کنم. لذا نکات مهمی را جهت استحضار شما خوبان و مسئولین استان بیان می دارم؛

?پس از اعلامیه سخنگوی وزارت بهداشت مبنی بر روال عادی ساعات کار ادارات و سازمانها و … در غروب روز جمعه شانزدهم اسفند ماه، اینجانب از صبح روز شنبه هفدهم اسفند ماه نود و هشت طی تماس تلفنی با کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین کشوری و استانی تذکر دادم که این وضعیت برای گیلان نباید عادی جلوه داده شود چون هنوز وضعیت بیمارستانها و بیماران کرونایی عادی نیست. لذا مقرر گردید تا این وضعیت توسط استاندار محترم گیلان به طور صحیح مدیریت گردد تا بیش از این به مردم عزیز استان آسیبی وارد نگردد. لذا شنیده ها حاکیست که ساعات ادارات و تعداد افراد حاضر در محل کار به شدت کاهش یافته است و تغییراتی نسبت به دیگر استان های کشور ایجاد شده است. که جای تقدیر و تشکر دارد‌.

?پیشنهاد می کنم به منظور تشویق جامعه پزشکی و پرستاران، کسانی که در این روزهای سخت در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا حضور دارند برای پرداخت معوقات و تبدیل وضعیت آنان حتما در اولویت قرار بگیرند و حتی جوانانی که از دانشگاه و بسیج و جاهای مختلف برای کمک به بیماران به بیمارستان ها آمدند و در حال خدمتگذاری هستند نسبت به استخدام و جذب این افراد تصمیم جدی گرفته شود.

?از مسئولین امنیتی،حراستی و بازرسی و به ویژه علوم پزشکی استان گیلان تقاضا دارم در این روزهای سخت که مردم نیاز به کمک پزشکان دارند نباید هیچ مطب پزشکی بدون دلیل تعطیل باشد. البته گزارشاتی دریافت نمودم که تعدادی از پزشکان عزیز در این روزها بدون دریافت ویزیت بیماران را معاینه می کنند لذا از این پزشکان ایثارگر صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

?اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از جوانان بسیجی، خیرین، و همه کسانی که داوطلبانه دور هم جمع شدند و برای بیماران و نیازمندان ملزومات پزشکی تهیه می کنند از مسئولین استان گیلان درخواست می کنم مواظب مردم محروم و مستضعف و کارگران استان باشید. نزدیک شب عید و سال نو می باشد و تعداد محدودی از مدیران استان متاسفانه از این فرصت که همه به فکر از بین بردن ویروس منحوس کرونا هستند ماهها حقوق و دستمزد کارگران عزیز را پرداخت نکردند و این در حالیست که بعضی از همین کارگران جامعه، هزینه مراجعه به بیمارستان و پزشک را ندارند. حضرت امام رحمت الله علیه چقدر زیبا فرمودند؛ به محرومان برسید چون زبان اعتراض ندارند.

محمدرضا احمدی
(نماینده منتخب مردم شریف شهرستان رشت)

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار