کد خبر : 60969
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

مدیران اجرایی از شخصیت «سردار شهید سلیمانی» برای خدمت به مردم الگو بگیرند

مدیران اجرایی از شخصیت «سردار شهید سلیمانی» برای خدمت به مردم الگو بگیرند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی باید از شخصیت و رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم الگو بگیرند.

به گزارش گیلانستان، رمضانعلی طالبی، اظهار داشت: جریان فتنه سال ۸۸ یکی از برنامه‌های نظام سلطه و استکبارگران برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران بود و دشمنان با این تصور به میدان آمدند که مردم ایران شجاعت و بصیرت لازم برای مقابله با این فتنه را ندارند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه دشمنان دیده بودند که مردم ایران در جنگ سخت، سرسختانه در مقابل استکبار ایستاده‌اند لذا تدارکات این جنگ نرم را فراهم آوردند افزود: فتنه سال ۸۸ جنگ نرمی بود که استکبارگران در ایران رقم زده و مردم نیز در روز ۹ دی نشان دادند که پا به پای مقام معظم رهبری هستند.

طالبی تصریح کرد: ملت ایران با همت، بصیرت، آگاهی و شجاعت بساط فتنه سال ۸۸ را برچیدند و در این حماسه بار دیگر استقامت، نجابت، بزرگی و ولایتمداری مردم ایران در دنیا برجسته شد و انقلاب اسلامی و ریشه‌های آن استحکام بیشتری پیدا کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: با استناد به فتنه‌اندازی‌های استکبارگران آنچه که امروز از مسئولان توقع داریم این است که به این ظرفیت مردمی که می‌تواند حوادث بزرگ در مسیر انقلاب را خنثی کند اعتماد کنند و بار دیگر این امر به آن‌ها مشتبه نشود که می‌شود با گرگان استکباری سازش کرد.

وی عنوان داشت: اگر مسئولان به اقتدار ملت ایران در جهت ارتقای وحدت ملی توجه بیشتری داشته باشند قطعاً می‌توانیم همه گره‌های بزرگی که استکبارگران و نظام سلطه در مسیر انقلاب اسلامی قرار می‌دهند را باز کنیم و همچنان گذشته در این مسیر به خوبی پیش رویم.

طالبی تصریح کرد: آنچه امروز مورد ناخشنودی خداوند و ملت ایران است این است که مسئولانی که با آرای همین ملت بر کرسی قدرت نشسته‌اند انتظار سازش و نرمش از دشمنان ما را داشته باشند لذا اهمیت دادن و خدمت به این مردم نجیب می‌تواند راه ارتقاء شرایط ما در مقابل استکبار جهانی باشد.

وی گفت: امیدواریم که همه مسئولان و مدیران با همه توان از شخصیت سردار سلیمانی که تمام اندیشه و تلاشش را در جهت خدمت به امت جهان اسلام به کار گرفت و به نقل از مقام معظم رهبری مکتبی است که می‌تواند راهگشای خیلی از مشکلات باشد الگو بگیرند؛ ما باید تمام همت خود را در جهت رفع مشکلات مردم بسیج کنیم.

طالبی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به‌طور مستقیم با تمام قدرت برای از میان برداشتن شخصیتی که برای همه امت اسلام کارگشا بود و هنوز نیز پس از شهادتش این آثار کارگشایی و نفوذ در افکار مردم ایران و جهان مشهود است، وارد عمل شد و حتی دیگران قادر نشدند که به نیابت از او این شخصیت بزرگ را از مسیر بردارند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان تصریح کرد: آمریکا استکبارگر جهانی خودش به طور مستقیم با امکانات وسیعی آن هم به‌عنوان یک مهمان در کشور میزبان موجبات شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را فراهم آورد از این رو همه مسئولان باید از این وقایع تلخ درس بگیرند و بدانند راه پیروزی ما در این مسیر، راه اسلام و راه ولایت فقیه است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار