کد خبر : 11767
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

مدیران شهرداری یادشان نرود که میزشان حاصل خون شهداست/ چرا آن دفاتری که به گروه های حزبی داده اید را پلمپ نمی کنید؟!

مدیران شهرداری یادشان نرود که میزشان حاصل خون شهداست/ چرا آن دفاتری که به گروه های حزبی داده اید را پلمپ نمی کنید؟!

این جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه شهردار رشت باید پاسخ دهد که با چه توجیهی اقدام به این کار نمودند، گفت: شهردار و مدیران شهرداری یادشان نرود که پشت میزهایی نشسته اند که حاصل خون پاک شهدای عزیزمان است.

نقی هدایتی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان با اشاره به پلمپ دفتر جانبازان قطع نخاعی و شیمیایی گیلان توسط شهرداری رشت اظهار کرد: از آن جائی که پلمپ کردن مکان ها و دفاتر می بایست با دستور مقامات قضایی صورت گیرد، این عمل شهرداری رشت از منظر خلاف می باشد.

این جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه شهردار رشت باید پاسخ دهد که با چه توجیهی اقدام به این کار نمودند، خاطرنشان کرد: شهردار و مدیران شهرداری یادشان نرود که پشت میزهایی نشسته اند که حاصل خون پاک شهدای عزیزمان است.

هدایتی با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری نباید کاری کنند که در اذهان عمومی برداشت منفی از آنها بشود، افزود: اگر شهرداری بنا دارد مکانها و ساختمانهایش را پس بگیرد و پلمپ کند، پس چرا آن دفاتری که به برخی از گروه های سیاسی و حزبی داده است را پلمپ نمی کند؟!

این فعال اجتماعی در پایان بر حفظ عزت و کرامت جانبازان، چایثارگران و خانواده های معظم شهدا تاکید نمود و تصریح کرد: امیدواریم هدف شهرداری از این نوع حرکات، به انتخابات شورا ربطی نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانباز70% دوشنبه , 4 اردیبهشت 1396 - 19:58

تشکرمیکنم ازآقای نقی هدایتی که ازفعالین اجتماع میباشنداظهار لطف این عزیز قبلا شامل یادگاران دفاع مقدس بوده .شهردار رشت ازروی قانون این کار رانکرده بلکه ازروی جریان سیاسی بوده ما مهرتایید برعمل کرد شهردار وگذ ینه های ایشان وحامیان ایشان نخواهیم زد. وجامعه ایثارگری هم اکثرا باهم متحد هستند.واین عملی که در کشور بی سابقه است درکارنامه ثابت قدم ماندگار خواهد بود.ماشوراهایی راحمایت وانتخاب خواهیم نمود که شهدا وایثارگران ومردم رشت را عملا دوست داشته باشندوبرای 300ملیارد بدهکارنمودن شهرداری ،ثابت قدم وهم پیمانانشانرا پای میز محاکمه بکشند چون شورای چهارم نتوانستن یک دست نشانده خودشان رامطیع نمایند

رفتن به نوار ابزار