کد خبر : 92568
تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1402- 43: 15

سرپرست فرمانداری رشت:

مدیران عملکرد دستگاه های خود را برای مردم بازگو کنند

مدیران عملکرد دستگاه های خود را برای مردم بازگو کنند

سرپرست فرمانداری رشت با تأکید بر بازگو کردن عملکرد دستگاه ها برای مردم گفت: تبیین دستاوردها و بازگو کردن عملکردها برای مردم راه خنثی کردن توطئه دشمنان است.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری پیش از ظهر شنبه در نخستین نشست با مدیران شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: اقتدار، آرامش و آسایش امروز را مدیون شهدا هستیم و باید قدردان آنها باشیم.

 

وی با بیان اینکه ساختن رشت نیازمند همراهی و هم افزایی مدیران و دستگاه‌های اجرایی می‌باشد، افزود: هم افزایی و تعامل بین دستگاهی کارگشای بسیار مشکلات و مسائل است که باید ویژه مورد توجه قرار گیرد.

 

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های رشت در عرصه‌های مختلف در اولویت مدیران قرار گیرد، ادامه داد: این شهرستان پتانسیل‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف دارد که باید به آن پرداخته شود.

 

عاشوری با تاکید بر اینکه برنامه محوری رمز موفقیت مدیران در دستگاه‌های مختلف است، گفت: دسترسی به اهداف و مقصود نهایی از مسیر برنامه ریزی، تصمیم گیری و تصمیم سازی، هدایت و راهبری می‌گذرد.

 

وی با تاکید بر تعامل محوری بین دستگاه‌ها، افزود: در هم تنیدگی، تعامل محوری و هم افزایی بین دستگاهی منجر به حل مسائل و عبور از بحران می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه مدیران از حاشیه پردازی پرهیز کنند، اضافه کرد: رشت مدل کوچکی از گیلان است و فرصت‌های خوبی برای خدمت گذاری دارد.

 

عاشوری با تاکید بر اینکه عملکرد دولت سیزدهم در رشت باید انعکاس داده شود، گفت: مدیران عملکرد دستگاه‌های خود را به مردم بازگو کنند که از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه مدیران عملکرد دستگاه‌های خود را برای مردم بازگو کنند، گفت: تبیین دستاوردها و بازگو کردن عملکردها برای مردم راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار