کد خبر : 1930
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394- 00: 16

مذاکرات هسته‌ای بهانه استکبار برای نفوذ در ایران است

مذاکرات هسته‌ای بهانه استکبار برای نفوذ در ایران است

امام جمعه رودسر گفت: مذاکرات هسته‌ای بهانه استکبار برای نفوذ در ایران است اما مردم ولایتمدار ایران هرگز در برابر ظلم سکوت نمی‌کنند.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به موضوع نفوذ دشمن اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نگران نفوذ دشمن در تصمیم‌گیری‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه هر جا آمریکا نفوذ کرده به دنبال زیاده‌‌خواهی، زورگویی و سلطه بر ملت‌ها بوده است، افزود: برخی افراد در کشور تلاش می‌کنند تا چهره آمریکا را زیبا جلوه دهند.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه این افراد در تلاش هستند تا از طریق برقراری ارتباط اجباری با آمریکا شرایط فتنه را در کشور ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایران در برابر هیچ ظلم و جنایتی سکوت نمی‌کند.

امام جمعه رودسر مذاکرات هسته‌ای را بهانه استکبار برای نفوذ به ایران دانست و متذکر شد: استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی جنایت‌های زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده اما نتوانسته نتیجه بگیرد.

وی در ادامه از تلاش‌های نیروهای سپاهی و بسیجی در یافتن شبکه جاسوسی و دستگیری اعضای این شبکه قدردانی کرد.

دستجردی به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ضروری است.

وی با تصریح بر اینکه کتاب و کتابخوانی در رشد و تعالی جامعه نقش به‌سزایی دارد، یادآور شد: تمام مسئولان و نهادهای فرهنگی باید همت کنند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود و گسترش پیدا کند.

این مسئول به هوشیاری مردم و مسئولان در جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن تأکید کرد و یادآور شد: دشمن می‌خواهد از طریق شبکه‌های مجازی به حوزه فرهنگی کشور نفوذ کند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار