کد خبر : 30462
تاریخ انتشار : جمعه 11 آبان 1397- 35: 21

مراجع عظام و حوزه های علمیه مراقب فتنه انگیزی مجدد سران فتنه باشند

مراجع عظام و حوزه های علمیه مراقب فتنه انگیزی مجدد سران فتنه باشند

امام جمعه رودسر حوزه های علمیه مراقب فتنه انگیزی مجدد سران فتنه باشند گفت: مراجع عظام و حوزه های علمیه در برابر توطئه های دشمن مراقب باشند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام تقی روحانی،  امروز(۱۱ آبان) در خطبه های این هفته نماز جمعه رودسر با تاکید بر استغفار گفت: باید با ذکر و عبادت، به خدا نزدیک تر تا به کمال الهی برسیم.

امام جمعه رودسر با تاکید بر ترویج فرهنگ اهل بیت( علیهم السلام) در جامعه اظهار کرد: برگزاری مراسم های عزاداری اهل بیت (علیهم السلام) و توسل بدان ها در تربیت جوانان و هدایت جامعه بسیار موثر است.

وی بیعت با پیامبر و تداوم راه اهل بیت (علیهم السلام) را فلسفه عزاداری های محرم و صفر دانست و تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند تا مردم را از مسیر اهل بیت(علیهم السلام)  منحرف کرده و آنان را از ولایتی ماندن دور کنند اما موفق نشدند.

امام جمعه رودسر با تاکید بر اینکه بسیاری از این مسیر منحرف و از ولایت جا ماندند اذعان کرد: این افراد به ظاهر ولایتمدار بوده اما مسیرشان را جدا کرده و در چاه گمراهی افتاده و سقوط کردند.

وی بر بصیرت افزایی در جامعه تاکید و اظهار کرد: نباید با بی بصیرتی از مسیر درست منحرف شویم.

روحانی با اشاره بر ضرورت آگاهی جامعه از سیره اهل بیت (علیهم السلام) گفت: جوانان باید به تاریخ اسلام آگاهی کامل داشته تا شبهاتی که مطرح می شود را شناخته و پاسخگو باشند.

وی به ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی اشاره و تصریح کرد: کشته شدن دانش آموزان توسط مزدوران، تبعید امام راحل و تسخیر لانه جاسوسی حادثه های مهم در تاریخ ایران اسلامی است.

روحانی با بیان اینکه استعمارگران گام به گام حرکت می کنند اذعان کرد: در آستانه نشست اروپا، مسئله دانمارک بهانه آمریکا و صهیونیست برای ادامه تحریم هاست و باید هوشیار بود.

وی با تاکید بر بازخوانی خاطرات انقلاب در جامعه اذعان کرد: استقلال ایران اسلامی با تهدیدها و تحریم های دشمن خدشه دار نشده و ملت ایران مقاوم در برابر دشمنان می ایستند.

خطیب جمعه رودسر با بیان اینکه ملت ایران تحت حمایت اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه امام رضا (علیه السلام) گفت: دشمن و آمریکا بداند با همه تجهیزات هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با اشاره به حضور گسترده مسلمانان در همایش عظیم پیاده روی اربعین افزود: اربعین حسینی ضربه مهلکی بر استمرار نظام سلطه گر تاریخ است.

روحانی با بیان اینکه دشمنان دیروز تاریخ، امروز در لباس آمریکا، صهیونیست و آل سعود به دشمنی خود با مسلمانان ادامه می دهند افزود: عشق به اهل بیت(علیهم السلام) روز بروز بیشتر و همین موجب هراس دشمنان شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به پدافندغیرعامل اذعان کرد: متاسفانه مردم با پدافند غیرعامل آشنایی ندارند وباید آموزش های لازم را به مردم ارایه داد تا قبل از وقوع حادثه، تمرین درمان داشته باشیم.

روحانی در ادامه تحریم های اقتصادی دشمن را جنگ روانی دشمن اعلام و تصریح کرد: برخی سست عنصرهای داخلی از این تهدیدها واهمه دارند در حالیکه ملت ایران در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب تمام تحریم ها و تهدیدها را پشت سر گذاشته است.

وی تاکید کرد: دشمن بداند ملت ایران محکم پای آرمان ها و ارزش های خود ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد.

امام جمعه رودسر خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران تا ریشه ابرجنایتکاران را نخشکاند آرام نخواهد گرفت.

وی نماز جمعه را محل بصیرت افزایی دانست و با اشاره به التهاب موجود در حوزه علمیه افزود: سران فتنه به دنبال فتنه انگیزی دیگری هستند.

روحانی با اشاره به نامه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی گفت: این نامه از سر دلسوزی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بود و کسی حق زیر سوال بردن آن را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه مراقب فتنه انگیزی مجدد سران فتنه باشند اذعان کرد: مراجع عظام و حوزه های علمیه در برابر توطئه دشمن مراقب باشند.

امام جمعه رودسر خطاب به سران فتنه گفت: اگر به فتنه انگیزی خود ادامه دهید بار دیگر تو دهنی محکمی از ملت ایران خواهید خورد.

انتهای پیام/ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار