کد خبر : 69619
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مراسم استانی بزرگداشت شهیدان «رجایی و باهنر» برگزار می شود

مراسم استانی بزرگداشت شهیدان «رجایی و باهنر» برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم استانی بزرگداشت شهیدان «رجایی و باهنر»به صورت تلویزیونی برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌های انقلابی و روحیه انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، نمود عینی و واقعی کارگزاران نظام علوی و اسلامی هستند، اظهار کرد: حوادث تروریستی سال ۶۰ و به شهادت رساندن یاران وفادار مردم مسلمان ایران، لکه ننگینی در کارنامه منافقان خودفروخته و سند خیانت آنان علیه ملت خویش است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه یاد و خاطره خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی از خاطر و اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد، تصریح کرد: تبیین و معرفی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک الگو به نسل جوان ضرورتی انکارناپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت هوشیاری مدیران ارشد و نهادهای نظارتی در انتصابات دولتی، بیان کرد: باید همواره مراقب نفوذ خائنانی همچون کشمیری‌ها بود تا نظام مقدس جمهوری اسلامی از دسیسه‌ها و فتنه‌های احتمالی آتی مصون بماند.

برگزاری ۳۷ ویژه برنامه برای بزرگداشت شهیدان «رجایی و باهنر»

وی تاکید کرد: انفجار دفتر نخست‌وزیری دو ماه پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰ و به شهادت رسیدن یاران معتمد انقلاب اسلامی نقطه عطفی بود که موجب حفظ وحدت و انسجام بیشتر مردم مسلمان ایران شد.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه ترور و به شهادت رساندن فرزندان غیور و نخبه میهن اسلامی، نقاب از چهره کریه منافقان انداخت، گفت: منافقان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با روی آوردن به اقدامات شیطانی همچون ترور و خون‌ریزی به دستان ناپاک خویش محو و نابود شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به‌منظور تبیین شخصیت والا و انقلابی شهدای هشتم شهریور، گفت: استفاده از فضای تبلیغات شهری با بهره‌گیری از بیلبوردها، استندها و تلویزیون شهری در دستور کار شهرداران سراسر استان قرار گیرد.

وی با اشاره به تصویب ۳۷ ویژه برنامه و فعالیت به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استان ناشی از شیوع بیماری کرونا تمام برنامه‌ها و مراسم سلامت‌محور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اشجری از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت خبر داد و افزود: این مراسم ساعت ۲۱:۴۵ روز یک‌شنبه ۷ شهریور با جمعیت محدود و رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی همراه با پخش زنده از سیمای مرکز گیلان شبکه باران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار