کد خبر : 48639
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان:

مراکز تعویض پلاک در گیلان تا اطلاع بعدی تعطیل شد

مراکز تعویض پلاک در گیلان تا اطلاع بعدی تعطیل شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا کلیه مراکز تعویض پلاک گیلان از امروز تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و بحران به وجود آمده در استان گیلان به علت شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد مردم از امروز تا اطلاع بعدی تمام مراکز تعویض پلاک گیلان تعطیل است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه مردم نباید نگران اتمام تاریخ اعتبار وکالت نامه، معاینه فنی و گواهینامه‌های خود باشند از اتخاذ تصمیمات لازم برای کاهش مشکلات مردم خبر داد عنوان کرد: تاریخ این مدارک تا 15 اردیبهشت تمدید شده است.

طالبی ضمن درخواست از عموم مردم جهت خودداری و پرهیز از سفر و ترددهای غیر‌ضروری در جهت کمک به کادر بهداشت و درمان گیلان برای مقابله با گسترش ویروس کرونا را لازم خواند و گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد مهار و از بین رفتن ویروس کرونا در کشور و استان گیلان باشیم.

وی با بیان اینکه تعطیلی مراکز تعویض پلاک بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای گیلان اتخاذ شده است افزود: فرآیند کار این مراکز ابتدا زوج و فرد شد اما به علت تجمع مردمی و احتمال انتشار بیشتر بیماری تصمیم گرفتیم کلیه مراکز تعویض پلاک گیلان تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار